• Ik vroeg me eigenlijk af of er hier mensen zijn op Q met heterochromie iridis. Persoonlijk vind ik ogen best interessant klinkt vreemd, I know (cat), dus vandaar de vreemde vraag, en daarbij vind ik het gewoon best mooi.
    Zelf heb ik de "saaie" versie, heterochromie iridum.

    Heterochromie is de medische benaming van kleurverschil in de iris van het linker en rechter oog, of waarin één iris verschillende kleuren heeft. Twee verschillend gekleurde ogen is zeer zeldzaam en wordt heterochromia iridis genoemd. Kleurverschil in één oog komt wat vaker voor en wordt heterochromia iridum genoemd.

    Bijv:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 0:58 ]


    -

    Mijn vader heeft groen en bruin (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik heb blauw-grijs-groene ogen, maar dat zijn ze wel allebei, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Het zusje van mijn beste vriendin heeft dat en ik vind het echt prachtig!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hoshizora schreef:
    Bij sommige mensen is het echt super mooi, bij dieren trouwens ook, het heeft iets, iets mysterieus.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat heeft mijn konijn :


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn linkeroog is voor de helft donkerbruin, en voor de andere helft groen. Telt dat? :3


    Trust me. I'm the doctor

    Dubbelpost -.-

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:21 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Iemand die ik ken heeft dat en het is nogal verwarrend, vind ik.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik heb dat! mijn ogen zijn halfgroen halfbruin :p

    mijn binnenste rand is donkerbruin en mijn buitenste groengelig :p

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:05 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Een vriend van mijn neefje heeft een blauw oog en een bruin oog ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn moeder heeft dat, maar het valt bij haar amper op. Ze heeft groen/bruine katten ogen, maar de ene is een stuk groener dan de andere, die is meer bruin.


    Bad decisions make good stories.

    Iemand die ken heeft dat. Haar ene oog is lichtblauw/grijs en het andere gewoon bruin, dus het verschil is heel groot. Maar ze vind het zelf vreselijk. Ik moest wel even wennen, maar het heeft ook wel wat :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen