• Oké, ik had tot gisteren echt een oude gsm van minstens 7 jaar oud. Gisteren kreeg ik een nieuwe, maar er staat geen bluetooth, maar infrarood op. Ik snap totaal niet hoe dat ding werkt, maar weet iemand hier dat wel?

    Zoek het op op google ? ;x


    -

    Dat had ik op mijn oude mobiel, maar het werkte niet. Of ik deed iets verkeerd. Dus sorry, ik kan je niet helpen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Livedinalie schreef:
    Zoek het op op google ? ;x

    probeer ik al een tijdje, maar er is niet direct iets nuttig te vinden.

    MrsArmstrong schreef:
    (...)
    probeer ik al een tijdje, maar er is niet direct iets nuttig te vinden.

    Staat het ook niet in de handleiding van je gsm?


    -

    je zet het aan en dan hou je het met het speciale dingetje tegen het andere speciale dingetje van de gsm waarmee je iets wilt uitwisselen. meestal is dat speciale dingetje een zwart vlekje op je gsm


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Delight schreef:
    je zet het aan en dan hou je het met het speciale dingetje tegen het andere speciale dingetje van de gsm waarmee je iets wilt uitwisselen. meestal is dat speciale dingetje een zwart vlekje op je gsm

    dank je, ga het direct uitproberen

    Oh! Dat had ik ook op m'n oude mobiel! Alleen geeen idee hoe het werkte dus sorry, ook ik kan je niet helpen ;x


    Bill Kaulitz (LL)

    Dat werkte vroeger op mijn oude mobiel nooit. ._. Maar zoals Delight zegt moet je dat doen.


    I live for the applause, you will die for it.