• Lieve Q-users,
    zoals sommige van jullie weten heb ik een lange tijd op Q gezeten. Voor sommige ben ik een onbekende en sommige herkennen mij van mijn story:
    Camp Somers
    of
    The Other side of the rainbow/behind the horizon.
    Ten eerste wil ik zeggen dat ik niemand hier heb toegestaan om mijn verhalen te vervolgen zo las ik net bijv dit:
    Binnekort start ik ook nog een vervolg op de story van Americana genaamd camp somers.

    Ik weet niet wie dit geschreven heeft en ook heb ik geen toestemming gegeven aan deze persoon zelf vind ik dit ronduit belachelijk! Dus als jullie weten wie dat is hoor ik het graag. Als er meerdere verhalen zijn die na de mijne zijn gekomen kan ik dat begrijpen i.v.m. mijn aantal abo's. Verder heb ik al mijn stories verwijderd; dit omdat ik idd van Q af ben. Ik ben ineens vertrokken zonder iets te laten weten; nou dat kwam omdat ik ruzie thuis had & ik vind h4t niet meer zo leuk. Vandaar dat ik niet meer op Q zit.
    Dat wou ik even laten weten.
    x Nikki


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Je komt me wel bekend voor, maar ik heb je verhalen nooit gelezen en er ook geen vervolg op gezien.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Binnekort start ik ook nog een vervolg op de story van Americana genaamd camp somers.

    Waar heb je dat dan gelezen? :) Als je dat weet kun je misschien achterhalen wie het was en het naar de moderators sturen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je het ergens las dan zie je toch ook wie dat geschreven heeft -.-


    -

    Nou bij "hoofdstukken koppelen" daar typte ik "Camp somers" en kwam ik dat tegen


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Americana schreef:
    Nou bij "hoofdstukken koppelen" daar typte ik "Camp somers" en kwam ik dat tegen


    Kijk hier eens?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Kijk hier eens?


    Super! dank je<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Americana schreef:
    (...)

    Super! dank je<3


    Me and google are best friends 8D

    You're welcome.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Kijk hier eens?


    O-O

    The stupid, it kills me D:

    Melden aan de mods! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ja maar ze heeft hem niet actief staan; die story dus


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Americana schreef:
    ja maar ze heeft hem niet actief staan; die story dus


    Dan mag je het gewoon melden, je hebt geen toestemming gegeven dus dat kun je gewoon zeggen. Anders wordt jou de kans ontnomen als je bijv zelf een vervolg had willen maken.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 16:33 ]

    Can I help? [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    Can I help? [:

    Graag ik pb je even ;3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Thats mean D: en jou ken ik wel ;D
    Maar mooi dat je et gevonden heb ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I loved camp somers!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    I loved camp somers!


    Ik ben alle hoofdstukken weer aan het koppelen en zet hem waarschijnlijk weer actief (lukt misschien vandaag nog) maar thank you<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain