• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ja ik! Heel erg! Ik haat ze enorm. One direction zijn gewoon 5 Justin Bierbuiken bij elkaar :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xD PRECIES HOE IK ME VOEL!!

    Dat 5 Justin Biebers in een groepje roep ik ook altijd! xD
    Ik haat ze niet, (net als jb boeit het me gwn niet erg). Ze zitten hier alleen wat in de weg, als je snapt wat ik bedoel;)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:17 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Er bestaan al honderden zeurtopics over One Direction ja! Maar ach, eentje meer of minder zal de wereld niet doen vergaan!

    Ja, ik erger me er soms ook aan. Ik vind sommige verhalen die voorbij komen superleuk, maar ik vind inderdaad dat er teveel gedoe omheen is. Al zal ik niet teveel klagen, want ik vind de foto's van 1D zeker niet erg om te zien, al gaan al die 16+ hoerenverhalen -sorry dat ik het even zo zeg, maar ik bedoel ook echt die verhalen waar de hoofdpersoon een hoer is- gaan me dan wel weer te ver. En ja, ik ben een soort van fan -ik durf mezelf niet een complete fan te noemen- Maar ach, hypes gaan uiteindelijk wel over.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:20 ]

    Ik niet echt, want ik ben fan. Maar hypes zullen toch blijven komen, is het niet One Direction dan wel wat anders.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    True, maar zelfs met de justin bieber hipe was het geloof ik niet zo extreem...


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    dude het is zo fucking irritand!!!
    niet normaal meer!
    kijk met die justin bieber viel nog te leven, maar dit zijn meer personen dus komen er nog meer van die irritante onzinnige verhalen/quizzen.


    we all deserve to die

    Eigenlijk zouden al dit soort topics naar de One Direction-subforum moeten worden verplaatst, omdat het over One Direction gaat.

    Ik irriteer me er wel aan, ja, maar ik probeer het gewoon te negeren. Ooit zal er weer iets anders komen en dan hoop ik maar dat het iets is wat ik deze keer leuk vind. *ahumahumthehungergamesahumahum*


    Deep inside, I've never felt alive

    Nu is het mijn beurt, muwhaha.
    Ik ergerde me dood aan twilight, harry potter en al die voetbalshit.
    Wel, ik vind het leuk dat het nu even 1D is. *geniet ervan*


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, voor sommige fans is het wel leuk, maar met 1D is het wel erg veel. Of halucineer ik dat maar...

    Schrijf je halucineer zo?


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Het is Zegt. Niet Zecht.

    Je kan je er wel aan irriteren maar dat veranderd er niks aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ach... Straks komt er een nieuwe band. Dan is One Direction zo vergeten.
    Netzoals: Big Time Rush, Jonas Brothers en Justin Bieber.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik erger me er ook aan.

    Ik heb niets tegen 1D en JB. Maar mij zul je het niet horen luisteren. -In ieder geval niet vrijwillig-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik erger me meer aan dit soort topics dan aan 1D. Je ziet ze nou zo vaak voorbij komen dat het bijna een nieuwe hype is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    HoranNiall schreef:
    Nu is het mijn beurt, muwhaha.
    Ik ergerde me dood aan twilight, harry potter en al die voetbalshit.
    Wel, ik vind het leuk dat het nu even 1D is. *geniet ervan*


    Dat. En binnenkort is er weer eentje over anime of weetikveel wie en ga ik hardstikke schijtziek hier zitten terwijl JIJ misschien aan het genieten bent. Ik ga toch ook niet zo zitten zeuren dan? Groei erover heen joh. (ik bedoel dit niet slecht, maar ik word een beetje ziek van dit soort topics. :F)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Caoimhe schreef:
    Ik niet echt, want ik ben fan. Maar hypes zullen toch blijven komen, is het niet One Direction dan wel wat anders.