• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)


    "I shut my eyes in order to see.'

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ja, straks durven we gewoon niet meer met ze te werken! XD


    Ja, en zoals eerder aan het licht gebracht werd, volgens mij is het ook vrij logisch dat er zo weinig béta's waren (cat). Ze zoeken gewoon nieuwe prooien O.O


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    (...)

    Ja, en zoals eerder aan het licht gebracht werd, volgens mij is het ook vrij logisch dat er zo weinig béta's waren (cat). Ze zoeken gewoon nieuwe prooien O.O


    Ik heb inderdaad al een tijdje niets meer gegeten.... :Y)

    imlove imlove imlove imlove!!!!! :D

    She's the best! (krul)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dominique, you scare me. (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hel schreef:
    (...)

    Ik heb inderdaad al een tijdje niets meer gegeten.... :Y)


    >:C. Ik ben te schattig om opgegeten te worden *ego*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    (...)

    >:C. Ik ben te schattig om opgegeten te worden *ego*


    Dan gebruik ik jou wel als tandenstoker als ik de rest uit dit forum heb opgegeten :Y)

    Hel schreef:
    (...)

    Dan gebruik ik jou wel als tandenstoker als ik de rest uit dit forum heb opgegeten :Y)


    >:C. Geef maar toe! Die 'lijst' is gewoon een menukaart met daarop wie als eerste opgegeten zal worden, ik heb jullie wel door (cat).

    *Sluipt weg*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    (...)

    >:C. Ik ben te schattig om opgegeten te worden *ego*

    Nooit schattiger als mij:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Nooit schattiger als mij:Y)



    Problem? :Y).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    (...)

    >:C. Geef maar toe! Die 'lijst' is gewoon een menukaart met daarop wie als eerste opgegeten zal worden, ik heb jullie wel door (cat).

    *Sluipt weg*


    er staat wel boven "voorgerecht, hoofdgerecht,nagerecht en toetje"... Of heb ik ons nu verraden (no_chears)

    RiverDance schreef:
    (...)


    Problem? :Y).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hel schreef:
    (...)

    er staat wel boven "voorgerecht, hoofdgerecht,nagerecht en toetje"... Of heb ik ons nu verraden (no_chears)



    You did D:. Nu moet je afstand van je betaschap nemen en moet er iemand voor anders in de plaats komen (wbw).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    (...)


    You did D:. Nu moet je afstand van je betaschap nemen en moet er iemand voor anders in de plaats komen (wbw).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)




    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Nou, dan trek ik me bij deze maar terug als bèta....

    hmmm nah gaat m toch niet worden... *pakt mes,vork en een servetje* :Y)