• Lieve mensjes,
    Ten eerste, prettige kerstdagen. _O_
    Ten tweede, een vraagje.(:

    Ik wil voor mijn vriend the Walking Dead comic(s) door Robert Kirkman kopen als cadeautje, maar nu vroeg ik me af of jullie misschien weten waar ik deze het goedkoopst kan krijgen, aangezien die prijzen op internet nogal uiteen lijken te liggen. Ik koop liever niet via buitenlandse sites als Amazon, omdat ik daar nog nooit meer heb gewerkt.

    Weten jullie (een aantal) stripwinkels in Nederland die deze serie verkoopt en hoe duur 1 volume daar dan ongeveer is? (:

    x
    Claire


    ars moriendi

    In leiden zit een stripwinkel...

    daar heb ik ooit marvel comics gekocht.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik weet wel dat er een gigantische selexys zit in rotterdam waar ook een comic afdeling zit, en er zit ook een gewone comic winkel, maar of die ze verkopen weet ik niet. Probeer google eens gewoon? 'comicwinkel' in de stad waar je woont?

    Fili schreef:
    Ik weet wel dat er een gigantische selexys zit in rotterdam waar ook een comic afdeling zit, en er zit ook een gewone comic winkel, maar of die ze verkopen weet ik niet. Probeer google eens gewoon? 'comicwinkel' in de stad waar je woont?

    Yep, geprobeerd, maar via de zoekfuncties blijkt dat de Eppo in Eindhoven the Walking Dead nieteens heeft.. :/


    ars moriendi