• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Renegade schreef:
    Eigenlijk vind ik jullie allemaal zo werkelijk fantastisch, genieten gewoon :'DD
    Ja echt hea. Iedereen is hier zo aan het stresskippen en niemand weet wie wat heeft. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vraag me af of ze een pb hebben verstuurd. ;o


    The sun will rise and we will try again.

    Ik hou ervan om dit topic te lezen. Gewoon om te zien hoe jullie allemaal spacen en elkaar beschuldigen van het feit dat ze een mail zouden hebben, hihi. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda, jij hebt de mail! *wijst beschuldigend*

    Dit doet me denken aan de Pottermore mail gekte...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb sowieso geen mail. Ik deed niet mee (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    StoryBelle schreef:
    Reseda, jij hebt de mail! *wijst beschuldigend*

    Dit doet me denken aan de Pottermore mail gekte...


    lol, ik heb nooit gezegd dat ik mee heb gedaan?
    En jaa, het lijkt inderdaad op Pottermore, thehe.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik weet niet wie er allemaal heeft meegedaan, ik beschuldig lekker iedereen (bloos)

    Of... Je zegt nu dat je neit hebt meegedaan om ons te misleiden!

    .. I must be paranoid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zei ook niet dat ik niet mee heb gedaan? Dat maak jij ervan. Ik heb helemaal niks gezegd, behalve dan dat ik dit topic geweldig vind. En ja, sowieso dat jij paranoïde bent. Ik word er haast zelf zenuwachtig van.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ... Reseda, you're mean (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yeahh, I know. Maar dat komt omdat ik lang geleden beloofd had mee te gaan eten met een vriend en zijn familie, en dat is dus vandaag. Moet ik met zijn hele familie naar een restaurant, kan nog gezellig worden. not.
    Maar ik ben wel beniewd wie er allemaal door deze ronde raken. Heb jij zelf eigenlijk meegedaan?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb meegedaan, ja. ^^ Maar ik betwijfel dat ze mij kiezen, haha. We zullen zien. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het beste van al vind ik dat als de mails al verstuurd zijn en een aantal mensen hier blijven in reageren, die gewoon zo hard aan het trollen zijn. Heerlijk toch :'D

    Renegade schreef:
    Het beste van al vind ik dat als de mails al verstuurd zijn en een aantal mensen hier blijven in reageren, die gewoon zo hard aan het trollen zijn. Heerlijk toch :'D

    Ach ja, het is net zoals "Wie is de Mol?", haha. Maar ik vind het ook wel grappig dat we elkaar aan het beschuldigen zijn. ^^
    Wie zou nu de Mol zijn? (Of in dit geval, de béta-mol.)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    StoryBelle schreef:
    Ik heb meegedaan, ja. ^^ Maar ik betwijfel dat ze mij kiezen, haha. We zullen zien. ^^


    Ik voel het aan mijn water dat jij wel gekozen zult worden, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dudley schreef:
    (...)
    Ach ja, het is net zoals "Wie is de Mol?", haha. Maar ik vind het ook wel grappig dat we elkaar aan het beschuldigen zijn. ^^
    Wie zou nu de Mol zijn? (Of in dit geval, de béta-mol.)


    Volgensmij ben jij de bèta-mol, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.