• Laten we het eens over 'vreemde' hobby's hebben! Wat zijn die van jou zoal? ^^
    Ik heb er tegenwoordig weer een bij gevonden - Namelijk om zelf zweepjes te maken en dat soort fratsen. Hier even een voorbeeldje, daarna laat ik het woord aan jullie over! ;D



    [Die onderste paar zijn nog niet helemaal af. Moet nog aan de handvaten werken. :x]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:56 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb eigenlijk geen ''vreemde'' hobby?


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Kaarsen branden 8D Altijd kaarsen
    En uhm.. Roleplay.. maar dat is neit erg vreemd lijkt me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Kaarsen branden 8D Altijd kaarsen
    En uhm.. Roleplay.. maar dat is neit erg vreemd lijkt me.


    Kan ook aardig weird zijn hoor. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sparrows schreef:
    Ik heb eigenlijk geen ''vreemde'' hobby?


    Wat jij normaal vind kan een ander wellicht vreemd vinden. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Kan ook aardig weird zijn hoor. 8D


    ... Ze hebben bijna allemaal te maken met gay koppels <3 (Yaoi) en er komt veel sex in voor...
    Does it count as weird? 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Severed schreef:
    (...)

    Wat jij normaal vind kan een ander wellicht vreemd vinden. 8D

    Uhhm even goed nadenken...ik vind er echt geen :p


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Uhm, ik verzamel stenen. Is volgens mij niet zo vreemd. Ik lees graag(vind iedereen bij mij op school vreemd).
    Oh ik weet wat vreemd is, kijken hoe lang ik 's avonds op kan blijven zonder in slaap te vallen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eh. Eh. Nee. eigenlijk niet echt?


    SLOAN.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    ... Ze hebben bijna allemaal te maken met gay koppels <3 (Yaoi) en er komt veel sex in voor...
    Does it count as weird? 8D


    Only if it's with Amy. Two lesbians pretending to be two gay men? Weiiiiird!!

    PONIES!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik spaarde paperclips :'D Maar dat is niet zo raar geloof ik.


    -

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Only if it's with Amy. Two lesbians pretending to be two gay men? Weiiiiird!!

    PONIES!


    XD Me and amy don't roleplay Yaoi, thats what me and Chynah do, and Chynah is straight.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sparrows schreef:
    Ik heb eigenlijk geen ''vreemde'' hobby?


    <3

    Ik heb één hobby en dat is shoppen


    All I have in life, is my imagniation.

    Oeh, kinky (wbw)

    Ik geloof niet dat ik een rare hobby heb. Geen die ik als raar beschouw in ieder geval x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik spaar lipjes van blikjes.
    En ik spaar posters.
    Maar dat is niet zo vreemd. (: