• Olaaaa (:
    Vraagje, kan iemand van jullie hier op Q een cover voor mij en LiamStyles maken?

    Tekst:
    Glad you were there! #HarryStyles

    (#HarryStyles – Ander lettertyp aub)


    Foto 1:
    Kylie Jenner -
    http://weheartit.com/entry/13592883/via/Femmiezz

    Foto 2:
    Harry Styles -
    http://weheartit.com/entry/15042575/in-set/159388-one-direction

    WIJ willen heel graag twee foto’s als cover. Eén met Harry voor op, en de ander met Kylie voor op.
    Zodat je kan zien uit wiens POV het geschreven is.

    DANK JULLIE WEL!
    <3
    xoxo


    ' Nyctophilia '

    PLss, we need your help (:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Dat is makkelijk me Piknic te doen. Gewoon die tekst erbij en klaar. Of is dat niet wat je bedoelt?


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    Dat is makkelijk me Piknic te doen. Gewoon die tekst erbij en klaar. Of is dat niet wat je bedoelt?


    Nee. Ik wil de twee foto's gemixt :$


    ' Nyctophilia '

    ... i'll see what I can do for you


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.





    Ik ben niet geweldig in covers... Dit is het beste dat ik ervan kon maken. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:





    Ik ben niet geweldig in covers... Dit is het beste dat ik ervan kon maken. :'D


    Waaauw, ik vind hem écht veat!
    Met wel programma doe je dat?
    x


    ' Nyctophilia '

    Oh, nou gewoon met Fotoflexer,com :Y)

    en de tekst gewoon met Paint, haha :'D Blij dat je eht mooi vind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Oh, nou gewoon met Fotoflexer,com :Y)

    en de tekst gewoon met Paint, haha :'D Blij dat je eht mooi vind.


    Ik probeerde ook wat te doen via FotoFlexer. Maar ik wil graag iets vragen. Hoe moet je, in dit geval, het foto van die meisj laten doorschijnen ofzo:S.. Ach ja.. hoop dat je het snapt;)


    I will be.

    Persuasion schreef:
    (...)

    Ik probeerde ook wat te doen via FotoFlexer. Maar ik wil graag iets vragen. Hoe moet je, in dit geval, het foto van die meisj laten doorschijnen ofzo:S.. Ach ja.. hoop dat je het snapt;)


    Selecteer 1 van de foto's.

    Ga dan naar "Layers"

    Kies "opacity"
    en gebruik dat om je foto doorschijnend/transparant te laten worden. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.