• Ik kom mijn nieuwe story 'Echo' promoten en ja het gaat over One Direction. Er staat nog niet echt iets online, maar ik ben er wel mee bezig. Spoedig zullen de eerste hoofdstukken online staan.

    Sierra Thompson en Zayn Malik waren altijd het mooiste koppeltje van Engeland. Ze waren elkaars tegengestelden, maar ze pasten perfect bij elkaar. En ook al had Sierra kanker en wist iedereen dat ze terminaal was, Zayn bleef haar door alles steunen. Tot op haar laatste dag zat hij bij haar, had hij haar hand vast. Sinds haar dood veranderde alles. Tot die ene dag.


    # In dit verhaal komt veel drama
    # Het is absoluut geen romantisch liefdesverhaaltje
    # Het staat in de ik persoon en meestal is die ik persoon Zayn.
    # One Direction is beroemd, ja
    # Geïnteresseerd? Neem abo!

    Echo • Zayn Malik

    'Why did you leave me?' he whispered as a tear ran down his face. 'I've never really left you', she answered, 'because you still carry our memories in your heart.'

    Soundtrack

    Alvast bedankt (flower)

    Oh, als die Engelse zin niet klopt kan iemand 'm dan verbeteren? Mijn Engels is niet echt fantastisch ;x

    Yay, je hebt mijn bewerkingdingplaatje gebruikt *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja, abo.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Zayn is de knapste van heel die band, jsut saying. (joehoe) And i'm not a fan.

    anyway, het klinkt best interesant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Continue schreef:
    Ja, abo.

    Dank je (:

    Evaporate schreef:

    Ik kom mijn nieuwe story 'Echo' promoten en ja het gaat over One Direction.


    *Haakt af* :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb besloten om de proloog nu al online te zetten. Bij deze Preface

    you had me at one direction. abo. [:


    Save me from myself.

    01. Funeral
    Nog even een waarschuwing; Er komt veel drama in voor en zoals ik al eerder zei is het absoluut geen liefdesverhaal. Eerder een dramatisch (huil) verhaal

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:44 ]

    Colibre schreef:
    (...)

    *Haakt af* :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja oké, eigenlijk is het niet nodig om te zeggen dat je afhaakt?