• Hallo lieve mensen, ik ben van plan om mijn persoonlijkheid in een van mijn karakters te verwerken. Nu zit het zo dat ik niet mijn eigen naam wil gebruiken. Zouden jullie mij kunnen helpen, na het lezen van de omschrijving van mijn innerlijk, met een naam voor het personage.

    Hieronder mijn innerlijk:

    Ik heb een sterke mening en ben ook niet bang om die te uiten. Ik heb geen problemen met alleen zijn, of het nou voor een uurtje of voor een hele dag is. In de tijd dat ik alleen ben weet ik me helemaal te storten op mijn hobby's.
    Volgens vriendinnen kan ik ze vaak goed helpen als ze problemen hebben, maar laat ik me niet te veel meeslepen in andermans problemen want dat kan ik er niet bij hebben. (heb heel veel familie problemen) Toch als vriendinnen problemen hebben ben ik most likely de persoon die van aanpakken weet of een oplossing verzint.

    Ik houd van stilte en rust, ben ook erg op mezelf in grote menigten en raak vaak onzeker bij nieuwe mensen, omdat ik mezelf geen gepaste houding weet te geven en heel nerveus ben. Ik vind het alleen prettig om gesprekken bij te wonen, waar ik kennis of ontspanning uithaal. Ik haal eigenlijk niet zo van dom 'gelul' en ik raak dan ook snel geïrriteerd. Ik ben vaak heel close met maar een klein groepje mensen. Ik ben liever lui dan moe, maar ik kan wel mijn energie vinden als we dingen gaan doen die in mijn voordeel zijn. Ik weet over het algemeen wel graag wat ik wil en hoe ik dat wil bereiken. Ik ben niet bang om iemand te kwetsen nadat ze mij pijn hebben gedaan. Ik neem vaak de schuld van andere mensen op me, als ik weet dat ik de 'straf' beter aankan.

    Ik zoek liever creatieve oplossingen dan praktische. Ik heb een hekel aan vooroordelen en kan er niet tegen als mensen dingen roepen zonder gegronde redenen. Ik ben eigenlijk altijd gespannen, omdat ik me eigenlijk aan alles kan irriteren. Dit reageer ik echter niet af op mensen (behalve als ik op dat moment een ruzie heb) maar zoek in plaats daaraan een uitlaatklep zoals zingen of schrijven. Ik heb wel vaak last van hoofdpijn.

    Ik heb vaak het idee dat ik niet thuishoor bij mensen, aangezien ik het gevoel heb dat ik anders over dingen denken dan mijn leeftijds genoten en zelfs volwassenen. Dit heeft vooral te maken doordat ik vroeger er weinig tijd had om op te groeien en direct als de volwassene uit moest hangen in een zeer akelige thuis situatie. Ik heb een pessimistische kijk op het leven, maar kan er eigenlijk heel slecht tegen als mensen dat benoemen



    Het liefst niet een té Nederlandse naam, want het speelt zich af in VS of UK

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 0:09 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Meghan


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Jessica


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Jessica


    Jammer genoeg heet mogelijk iemand in mijn verhaal al zo.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    RickGrimes schreef:
    (...)

    Jammer genoeg heet mogelijk iemand in mijn verhaal al zo.


    Oh, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jade


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    RemusJohnLupin schreef:
    Meghan


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    RemusJohnLupin schreef:
    Meghan

    Of Jaimy/Manuela.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 11:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jane.

    Zahara schreef:
    (...)
    Of Jaimy/Manuela.


    That's my name /o/

    Eh, ik zou als naam ook Jane doen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren, Zoe/Zoey/Zoë, Meghan inderdaad zoals hierboven al werd gezegd, Demi of Victoire...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mhina?


    i wanna die with you once or twice.

    Krampus schreef:
    Jane.


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!