• I'm looking for some good vampire stories.
    Aangezien ik een vampier-obsessie heb zoek ik wat goede verhalen hier op quizlet.

    Wat ik niet wil.
    - Fanfiction.
    - Smileys.

    Wat ik wel wil.
    - Goed gebruik van leestekens.
    - Actie / romantiek / drama / onbekende personen / avontuur / komedie / fantasy.

    Mocht je een goed fantasie verhaal hebben dat niet over vampieren gaat maar dat wel aan de rest van mijn eisen voldoet, wees dan niet bang om hem te plaatsen.
    I don't bite... Yet. (wbw)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 9:17 ]

    Ik vind de (vampier, weerwolf, van alles) verhalen van Sanguine altijd goed, maar ik weet niet echt of het FF is. Misschien wel wat dingen? Ik weet niet, moet je maar even kijken :)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    85701 schreef:
    Ik vind de (vampier, weerwolf, van alles) verhalen van Sanguine altijd goed, maar ik weet niet echt of het FF is. Misschien wel wat dingen? Ik weet niet, moet je maar even kijken :)

    And I found it. Het was Return of the werewolf van haar -Sanguine-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    85701 schreef:
    Ik vind de (vampier, weerwolf, van alles) verhalen van Sanguine altijd goed, maar ik weet niet echt of het FF is. Misschien wel wat dingen? Ik weet niet, moet je maar even kijken :)

    Heel toevallig lees ik haar verhalen al. :Y)

    xXSunShineXx schreef:
    School of the Arts


    ... *leest inleiding op forum* Daar zitten geen vampieren in? :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @xXSunShineXx

    Daar zitten helaas geen vampieren of andere fantasy-figuren in.
    Maar toch bedankt.