• Once you are in, you never get out.
    Een groepje jongeren hebben de film Grave Encounters gezien en zijn benieuwd of het waar is.
    Met zijn allen gaan ze op zoek naar een verlaten oude psychiatrische inrichting en besluiten om daar een nacht te blijven.
    De volgende dag zou de bewaker de deuren weer open doen om hun er uit te laten.
    Zodra zij de deuren van de inrichting achter zich sluiten gebeuren de gekste dingen.
    Deuren die verplaatsen, nieuwe gangen die ontstaan.
    Al met al klopt er niks meer van de plattegrond die zij mee hebben gekregen van de bewaker.
    Als zij de volgende morgen bij de deur staan om naar buiten te gaan, blijkt deze op slot te zitten.
    Ze proberen er door heen te breken, met enkele gereedschappen lukt het hun, maar ook achter deze deur schuilt weer één van de vele gangen.


    Blijf jij bij je gezonde verstand? of word je gek?



    • Alexander 'Alex' Clay /•\ schuld
    • Chayim Reeves /•\ WingsOfFreedom
    • Stephano Burghen /•\ BoterBabbelaar
    • Nathan James Reagan /•\ CrazyM0f0x
    • Dominic Wolfstone /•\ Winniedekoe
    • Riley Liv Norlington /•\ AsshiexIrwin
    • Tess Audrey willows /•\ Snowfallx
    • Sunset Dyani Greenleaf /•\ CrushOnLuke
    • Alison Felicia Crawford /•\ CaptainKush
    • Grace Riverside /•\ Squirrelflight
    • Anthony Ivan Ridley /•\ AsshiexIrwin
    • Delly Houstons /•\ Nuevo
    • Catharina Maria Easley /•\ CavalierYouth
    • Morgan Annabelle Schneider /•\ Thaluke
    • James Heat /•\ Winniedekoe
    Info en foto's rollen,


    Regels
    •Jongens en meisjes gelijk houden
    •Minimaal 150 woorden
    •Geen rollen van anderen bespelen
    •Alleen ik maak topics aan
    •Reserveringen binnen 4 dagen invullen
    •Maximaal 2 personages per persoon




    Een wit busje stopt voor het grote griezelige ziekenhuis waarna er nog een busje stopt.
    Iedereen stapt uit en ze pakken hun tas met spullen.
    'Weten jullie dit zeker?' vraagt de bewaker waarna iedereen knikt of met een ja antwoord.
    De bewaker maakt het slot van de kettingen open die de deuren jaren lang op hun plaats heeft gehouden.
    Al snel stapt iemand naar binnen en volgt de rest.
    'Morgen vroeg om 8.00 sta ik hier en laat ik jullie er weer uit.' zegt de man waarna hij de deuren sluit en het slot er weer op doet.
    Het is 21.00 en verschrikkelijk donker....

    [Ik maak Morgan dan maar af...
    MT]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [MT ^^]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    [Mijn Topics]


    May StarClan light your path.

    {MT}


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    [MT]

    (MT)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (Wie begint er?)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    (Zal ik anders beginnen?)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (Oke,als je dat wilt.)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Alison Felicia Crawford

    Ik keek om me heen naar de mensen met wie ik opgesloten zou komen te zitten. Er zaten wel een paar leuke jongens bij. Ik pakte mijn pakje Marlboro en stak een sigaret op. Gelukkig kon ik daarbinnen gewoon roken anders zou ik het nooit volhouden. Ik keek naar het gebouw, verlaten en het had een hele vage sfeer om zich heen hangen. Het maakte me een beetje onrustig maar ik liet niks merken. Ik nam een hijs van mijn sigaret en keek nogmaals de groep rond. Zou ik de enige zijn die hier een gekke avond van wilde maken? Mijn ogen bleven hangen op een getinte jongen met zwart haar en blauwe ogen. Hij was knap! Ik draaide een plukje van mijn lange blonde haar om mijn vinger en beet sexy op mijn onderlip. Zijn tattoo's gaven hem iets mysterieus wat hem alleen nog maar leuker maakte. Damn boy!

    [wist niet precies waar ik moest beginnen haha, het gaat btw over Dominic]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dominic 'Dom' Wolfstone

    Gapend gooide ik mijn tas op de grond en keek even om me heen.
    Het gebouw vond hij er vanaf de buitenkant creepy uit zien maar van binnen leek het op een doodnormaal ziekenhuis.
    'Wat zou hier allemaal gebeurd zijn?' vroeg hij meer aan zichzelf als aan de anderen waarna hij een pakje sigaretten uit zijn tas haalde en ééntje in zijn mond deed. Snel doorzocht hij zijn tas op zoek naar een aansteker.
    'Heeft iemand misschien een vuurtje voor me?' vroeg hij nu wel aan de groep
    Hij liep naar één van de deuren en gooide die open.
    De lange hal waar in hij keek trok hem aan.
    Het liefst wou hij rond gaan kijken in het gebouw maar niet voordat hij een vuurtje had.
    Nogmaals doorzocht hij zijn tas op zoek naar een aansteker, maar weer kon hij er geen vinden.
    'Welke idioot vergeet dan ook zijn aansteker' mopperde hij tegen zichzelf.

    Alison Felicia Crawford
    'Heeft er iemand een vuurtje?', vroeg de knappe jongen. 'Ik heb wel een vuurtje voor je', zei ik lief glimlachend. Ik kwam naast hem staan en keek de donkere gang in. 'Ziek.', het zag er spooky maar ook wel weer vet uit. Even twijfelde ik om erheen te gaan. Maar ik wilde zeker niet alleen. 'Wie durft er mee dan?', vroeg ik de groep in. Waarschijnlijk dachten ze dat ik overal bang voor zou zijn. Maar nee dat was ik niet. Ik nam nog een hijsje van mijn sigaret en keek nogmaals de gang in. Een koude rilling schoot langs mijn lichaam en ik bibberde even. 'Damn, het is hier echt facking koud.', ik zuchtte even en nam het laatste hijsje van mijn sigaret.

    [iknow dat hij te kort is maar ik wist niet heel veel meer en moet ook snel richting huiswerkcurcus ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Sunset Dyani Greenleaf

    Sunset glimlachte breed toen ze het gebouw zag. Dit werd echt te gek. Iedereen wilde hun bang maken. Dat was toch belachelijk zeker. Ze hees haar rugzak op haar rug en liep achter de groep aan richting het gebouw. Okey, hoe dichter ze erbij kwam, hoe meer creapy dat ding eruit zag. Maar het was schijn. Sunset was er zeker van. Ze grinnikte even en keek de groep door. "Wie durft er mee dan?" hoorde ze een meisje vragen, die al bij de deur stond. Sunset greens en liep naar haar toe. "Ik, reken maar. Ik ben Sunset, trouwens." stelde ze zichzelf voor. Of het meisje aardig ging doen moest ze zelf maar weten. Sunset kon ook prima op haarzelf blijven. Sunset duwde tegen de deur en keek het meisje aan. "Ja?" vroeg ze met een grijns.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Dominic 'Dom' Wolfstone

    Ik pakte het vuurtje van haar aan en stak mijn sigaret aan, waarna ik de aansteker weer terug gaf.
    'Ik ga wel mee die gang in, lijkt me gruwelijk.' grijnsde ik.
    Rustig nam ik een hijs van mij sigaret en blies de rook in kringetjes weer uit.
    'Ik ben Dominic, je mag me ook dom noemen.' vertelde ik haar.
    Ik draaide me om richting de groep en nam iedereen in me op, ik vond ze er allemaal aardig uitzien.
    Snel schudde ik dat idee van me af, schijn kan bedriegen. Ook kleine meisjes konden grote bitches zijn dus eerst maar kennis maken voor dat het oordeel er echt in zit.
    Ik draai me weer om naar de gang en zet er wat stappen in, alle deuren staan wijd open dus die kamers moeten maar even geïnspecteerd worden.
    Eenmaal binnen stond er alleen een bed zonder matras midden in de kamer. Overal op de muur stonden dingen gekrast.
    When you are in, you can't get out. stond er met grote bloederige letters op één van de muren.

    Alison Felicia Crawford.
    Een meisje die zich voorstelde als Sunset zei dat ze mee zou gaan en ik glimlachte. Ik zette een stapje naar achter en liep met Dominic mee. Damn, het was hier eng. Ik liep door en keek naar de muur. 'Wat is dit voor een plek.', ik haalde mijn hand door mijn haar en keek Dominic even sexy aan. Daarna liep ik verder naar de muur toe. Ik liet mijn hand over de rode letters gaan. Wat zou er met al die mensen gebeurd zijn? Ik liep verder langs te muren en keek wat er allemaal op de muren stond. Deze mensen leken wel bezeten die er hadden gezeten. Ik stak een sigaret aan en bood Dominic er ook eentje aan. 'Waar moeten we eigenlijk onze spullen dumpen?'


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead