• Begin stukje;;;



    Als de schoolbel gaat zit de dag er alweer op. Nog even met je vrienden praten over Tokio Hotel en dan naar huis. Jij:ik ga naar huis moet de hond nog uitlaten. Je Vrienden: Okay Tschüß…. Je zet je mp3 op en loopt naar je fiets en je gaat snel naar de winkel om een pakje Tokio Hotel foto’s te kopen. Als je betaalt hebt ga je als een gek weer naar huis. Als je de straat in komt rijden zie je een auto voor je deur staan met een Duits kenteken. Je vind het maar vreemd. Je zet je fiets in de schuur en draait hem op slot. Zingent loop je het huis binnen. Jij:ben thuis. Je pakt Cola en je drumt op het aanrecht mee op Break Away.
    Je Pleegmoeder: Er is iemand voor je. Jij: Wie dan? Je Pleegmoeder: Kom maar kijken. Je trek je jas uit en je loopt de woonkamer in Jij: Omfg!!!! En je gilt het hele huis bij elkaar. [ Gustav zat daar ] Je Pleegmoeder: Wat is er? Jij:Uhm… Dit is de drummer van Tokio Hotel. Je Pleegmoeder wist niet zo veel van Tokio Hotel af. Je Pleegmoeder: Oh… Nou Uhm… Dit is je moeder en je Broer… Jij:WTF IS GUSTAV MIJN BROER? Je Pleegmoeder: Uhm… Ja Ik heb net de papieren gezien en je heet Dominique Schäfer. Jij:Zo Vet. Je stelt je voor aan je moeder en je Broer


    hope it, gives you hell♥

    ik doe die al x']

    Die doe ik ook al hoor lieverd (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.