• eey <3
    ik ga met een nieuwe quiz beginnen :
    en ik heb rollen nodig dit zijn ze :

    vriendin Gustav :GUSTICOASTER
    Vriendin Andreas :TOMSDICK
    toekomstige vriendin Tom (die komt er pas over een paar delen in): SWEETxQUEEN


    sorry als ik je niet kies, maar zoek de meest geschrikte mensen voor in mijn nieuwe quiz !
    ik hoop dat jullie dat begrijpen
    xX.

    tom

    Naam: Siham
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lief,bitchy&betrouwbaar
    Loves: Shoppen,zingen,Tokio Hotel&fotoshoots
    Hates: Nerds&chocolade
    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/scene%20queens/CodeAires/Scene%20Stars/Scene%20Queens/1467787223a6697317129l.jpg?o=18
    Textje:



    Haay people x3.Ik ben Siham en ben 18 jaartjes oud,dat betekend dat ik niet meer afhankelijk ben van die domme kuthoofden die zich ouders durven te noemen.Ik ben een enorme fan van Tokio Hotel&heb dan ook een crush op Tom.Verder hou ik van shoppen,fotoshoots&zingen.In mijn vrije tijd ben ik ook model.Oh shit ik moet gaan.Daagh x3


    Lalalalalalalala.

    vriendin andreas dan??

    naam: Lien

    leeftijd: 16 jaar [ mag je ook aanpassen]

    karakter: beetje een bitch maar kan ook heel braaf zyn (A)

    loves <3: lolly's , hello kitty, rondhangen by het skatepark, mooiie jonges spotte

    Hates
    plaatje [het kan dat ik het verander]: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71660

    tekst: Haaiix

    my name is liien. en ik ben 16 jaartjs oud. ik kan soms wel bitchig en arogant overkomen maar dat is waarschynlek omdat ik vr de zoveelste keer slegtgehumeurd ben maar eigelek ben ik een heel braaf en liief meisje. ik heb een verlaving aan skaten , lolly's en hello kitty. en ik heb een haat aan ruzie en huppelkutjes.
    zo ik hou er mee op doeiix


    A. ikmisje.

    bill ?

    die rol is al bezet ;)

    vriendin Andreas.x3

    naam: charissa

    leeftijd: 17

    karakter: bitchy, ego, lief en hyperactief.

    loves <3: RedBull, chocoalde, muffins en vrienden

    Hates
    plaatje [het kan dat ik het verander]: http://i269.photobucket.com/albums/jj46/Tifa_Hiroshima/Lupe2.jpg

    tekst: Charissa das mijn naam, ik bn 17 en ik hou van Muffins en dn voor al de chocoalde. Ik bn een Hyperactief gevaltjje met een bitchy kant. Hoe dat komt IK ben verslaafd aan redBull en ik bn gwn een bitch leer er mee leven zou ik zo zeggen.x33


    *He's the one.

    bill ?

    naam: Lien

    leeftijd: 16 jaar [ mag je ook aanpassen]

    karakter: beetje een bitch maar kan ook heel braaf zyn (A)

    loves <3: lolly's , hello kitty, rondhangen by het skatepark, mooiie jonges spotte

    Hates
    plaatje [het kan dat ik het verander]: doe ik meteen ik zoek ng een gepaste

    tekst: Haaiix

    my name is liien. en ik ben 16 jaartjs oud. ik kan soms wel bitchig en arogant overkomen maar dat is waarschynlek omdat ik vr de zoveelste keer slegtgehumeurd ben maar eigelek ben ik een heel braaf en liief meisje. ik heb een verlaving aan skaten , lolly's en hello kitty. en ik heb een haat aan ruzie en huppelkutjes.
    zo ik hou er mee op doeiix


    welke rol zou je willen dan(A)!?

    (...)
    die rol is al bezet ;)


    vrienin andreas dan ??


    A. ikmisje.

    naam: Cynthia

    leeftijd: 20

    karakter: beetje verlegen,behulpzaam, soms zot

    loves <3: Gustav,muziek,drummen

    Hates
    plaatje [het kan dat ik het verander]: http://img.osobnosti.cz/foto/hanna-beth/N196930-24103.jpg

    tekst: Hoitjes leute.
    Ik heet Cynthia, ben 20 jaar oud.
    Ik heb een vriendje waar ik ontzettend veel van hou en hij heet Gustav. Jap, de drummer van Tokio Hotel. Moest hij niet in de band zitten zou ik hem nog altijd als vriendje willen en als toekomstige man zien. Hij is zo lief,aardig, schattig. Hij is perfect. Ik hou ook veel van muziek ik kan er neit zonder leven.
    Ik hou niet van die paris hilton typjes, ik er gewoon de creaps van.
    Nou, ik moet gaan. Gustav is namelijk net terug van een concert. En ik ga hem eens goed verwennen.
    Salaaaaaat.

    Laat je weten of ik de rol heb?


    Lalalalalalalala.

    ikkkkeee wil in jou quiz!! (baby)

    toekomstige vriendin Tom of anders vriendin Georg
    naam: Kim

    leeftijd: 17

    karakter: lief brutaal eigenwijs koppig

    loves <3: strand shoppen chocolade

    Hates
    plaatje [het kan dat ik het verander]: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69058

    tekst:

    Haaai

    ik ben dus Kim
    17 jaar geleden hier gedropd door me maxD
    Ik ben lief brutaal eigenwijs en koppig:P
    Ik hou van naar het strand gaan alijd goed voor een lekker bruin kleurtje;) en ik hou van shoppen en chocolade is een soort zware verslaving voor mij gewordenxD
    Ik haat school zoals iedereen hier denk ik.
    Ik wordt gebeldxD
    doeeg(K)
    -XxX- Kim

    Toekomstige vriendin Tom Of Vriendin Andreas maar het liefste Toekomstige vriendin Tommi <3

    naam: Michelle

    leeftijd: 17

    karakter: Bitchy, koppig, eigenwijs, zelfverzekerd, grappig, behulpzaam, betrouwbaar, soms ego

    loves <3: Ice cream, Chocolade, mijn gitaar<3, Samy Deluxe

    Hates
    plaatje [het kan dat ik het verander]:
    http://images.askmen.com/galleries/actress/vanessa-hudgens/pictures/vanessa-hudgens-picture-1.jpg

    tekst:

    Heey!

    ik ben Michelle en ben 17 jaartjes al op deze aardbodem =D. Mijn hobby's zijn; Gitaar spelen, foto's maken, Samy deluxe luisteren, schrijven, tekenen, zingen, dansen. Ich liebe; Samy Deluxe, chocolade, Ijs en mijn gitaar. Ich hasse; Fietsen, Whitney Houston, JB, HSM, de winter en als ik niet weet wat er is en de rest wel. Mijn karakter is verschillend; het ligt eraan met welke been ik die dag uit bed ben gestapt =D. Verder hoef lekker niks over mij te weten!

    Byez, Love you all<3


    Ik hoop dat ik de rol krijg meis!(H)

    nog meer mensen ?
    anders ga ik rollen verdelen :)!

    mag ik rol vriendin andreas?

    *PliesPlies*


    A. ikmisje.

    Mag ik dan de rol van vriendin van Andy?

    Mijn lieford heeft weer eens geluk x'D hoe komt dat toch altijd SIHAM leer mij dat eens!! x'D


    *He's the one.