• Mijn vader D: Ik heb waarschinlijk dus een lichte hersenschudding. En ik ben al sinds gister de hele tijd moe en me ogen vallen bijna dicht, en mijn hoofd die doet pijn. En mijn vader blijft maar zeiken. Ik vraag of 'ie rustig wil doen en niet tegen me wil praten omdat ik moe en hoofdpijn heb gaat 'ie juist verder. 2 minuutjes later gaat 'ie schreeuwen dat ik mijn kamer moet opruimen. Ik kan niet eens stan zonder te vallen en hij wil dat ik mijn kaer ga opruimen -.- Daarom haat ik het om allen met mijn vader thuis te zijn als ik ziek ben ofiets heb, omdat 'ie dan de hele tijd gaat irriteren en me niet met rust laat D:

    Om dit topic nuttig te houdden : Hebben jullie ook zulke ouders?

    Litwick schreef:
    Mijn ouders zijn lief, maar mijn zus.......
    Ik heb al drie dagen koorts en ze begon zojuist tegen me te schreeuwen, toen ik de tafel niet snel genoeg afruimde na het eten -_-
    En ik moet altijd voor haar zorgen. Thee zetten enzo, terwijl zij dan vrij heeft en ik bijvoorbeeld de hele dag naar school ben geweest. Ze is 19.......

    Zo herkenbaar. Als ik zie ben, dan gaat mijn zus schreeuwen dat ik niet moet doen alsof ik doodga en shit. Maar als zij ziek is dan moetr ik alles voor der doen -.- Zij is 17.

    Pff, gelukkig niet. Dat lijkt me echt vreselijk. Nee, als ik echt ziek ben dan lig ik dus gewoon dood te zijn op de bank. En dan komt mijn moeder me altijd heel lief thee brengen, soep, en dat soort dingen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Positive schreef:
    (...)
    Zo herkenbaar. Als ik zie ben, dan gaat mijn zus schreeuwen dat ik niet moet doen alsof ik doodga en shit. Maar als zij ziek is dan moetr ik alles voor der doen -.- Zij is 17.


    sjeezus.

    Ik zorg echt wel voor mijn broer als hij ziek is maar dat is vice versa.
    Hij masseerd me altijd als ik ongesteld ben enzo.

    Dat hij gaat schreeuwen dat je je kamer moet doen vind ik best vreemd, maar het is natuurlijk ook niet echt normaal als kind zijnde je vader te bevelen zijn mond te houden. Ik zou er alles aan doen om mijn vader meer als 2 zinnen te laten zeggen op 1 dag. Ik zou het fijn vinden als hij eens druk was, hoe moe of hoofdpijn ik ook zou hebben. Misschien een standaard zin maar je mag echt blij zijn met een vader die een echte papa voor je is, ookal betekend dat dat hij irritant is.
    Naja hier uit blijkt dus duidelijk hoe mijn vader is, maar mijn moeder kan inderdaad erg druk zijn en veel praten. Daar kan ik me natuurlijk niet echt aan irriteren aangezien ik dat ook wel kan. maar ze past zich natuurlijk ook wel aan als ik ziek ben.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Dat hij gaat schreeuwen dat je je kamer moet doen vind ik best vreemd, maar het is natuurlijk ook niet echt normaal als kind zijnde je vader te bevelen zijn mond te houden. Ik zou er alles aan doen om mijn vader meer als 2 zinnen te laten zeggen op 1 dag. Ik zou het fijn vinden als hij eens druk was, hoe moe of hoofdpijn ik ook zou hebben. Misschien een standaard zin maar je mag echt blij zijn met een vader die een echte papa voor je is, ookal betekend dat dat hij irritant is.
    Naja hier uit blijkt dus duidelijk hoe mijn vader is, maar mijn moeder kan inderdaad erg druk zijn en veel praten. Daar kan ik me natuurlijk niet echt aan irriteren aangezien ik dat ook wel kan. maar ze past zich natuurlijk ook wel aan als ik ziek ben.

    Ik ben ook echt blij dat ik een vader heb die me aandacht geeft, Maar hij speelt met me alsof ik nog 6/7 jaar ben en kan niet accepteren dat ik ouder wordt. En hoe vaak ik ook zeg dat 'ie ermee moet stoppen omdat het irritant is, hij blijft toch doorgaan. En het isgewoon iorritant als 'ie met je wil spelen als je ziek bent en overal pijn hebt, snapje?

    Positive schreef:
    (...)
    Ik ben ook echt blij dat ik een vader heb die me aandacht geeft, Maar hij speelt met me alsof ik nog 6/7 jaar ben en kan niet accepteren dat ik ouder wordt. En hoe vaak ik ook zeg dat 'ie ermee moet stoppen omdat het irritant is, hij blijft toch doorgaan. En het isgewoon iorritant als 'ie met je wil spelen als je ziek bent en overal pijn hebt, snapje?



    Dat is een standaard vader eigenschap, zeker over z'n kleine meisje(s). Heeft mijn vader op een iets andere manier ook nog steeds en ik ben al 20, dus. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Positive schreef:
    (...)
    Ik ben ook echt blij dat ik een vader heb die me aandacht geeft, Maar hij speelt met me alsof ik nog 6/7 jaar ben en kan niet accepteren dat ik ouder wordt. En hoe vaak ik ook zeg dat 'ie ermee moet stoppen omdat het irritant is, hij blijft toch doorgaan. En het isgewoon iorritant als 'ie met je wil spelen als je ziek bent en overal pijn hebt, snapje?



    Stiekem vind ik dat best schattig :p
    Maar ik begrijp dat het voor jou vervelend is, zelf zou ik dat tenduur ook vinden en al helemaal als je ziek bent. Misschient moet je er eens serieus over praten? Ik ben niet bapaald goed in tips geven over vaders n_n'


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Zecora schreef:
    Ik heb hele lieve ouders (:


    Save me from myself.

    Zecora schreef:
    Ik heb hele lieve ouders (:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Mijn vader is als ik ziek ben echt aardig, maar mijn moeder gelooft me maar half en denkt dat ik lieg, om thuis te blijven, net als vandaag >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...