• Ik heb dus, vind ik, een best goed idee voor een story, het is een thriller en het heet Vijf Modellen. Maar ik ben nou niet echt een persoon die goed kan schrijven, en ik zou het zonde vinden als het idee niet zou worden uitgewerkt. Dit is in grote lijnen het verhaal:

    Het was dé modewedstrijd waar iedereen het over had, maar toen het eenmaal begon, verdwijnen de afvallers 1 voor 1 . Een van de deelnemers komt ook achter een gruwelijk geheim.


    Dus, wie wil mijn verhaal afschrijven. Als je interesse hebt stuur dan een pb'tje voor details.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sorry, maar ik was niet van plan om andere mensen hun ideeën te gaan uitschrijven.
    Maar ik vind het zeker geen slecht idee. (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:06 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hmmm, ik denk dat je misschien gewoon iemand moet zoeken om samen mee te schrijven


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sneasel schreef:
    Sorry, maar ik was niet van plan om andere mensen hun ideeën te gaan uitschrijven.
    Maar ik vind het zeker geen slecht idee. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Astarte schreef:
    Hmmm, ik denk dat je misschien gewoon iemand moet zoeken om samen mee te schrijven


    Maar dan doet de ander al het werk en dan voel ik me schuldig(no_chears)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Astarte schreef:
    Hmmm, ik denk dat je misschien gewoon iemand moet zoeken om samen mee te schrijven


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Astarte schreef:
    Hmmm, ik denk dat je misschien gewoon iemand moet zoeken om samen mee te schrijven


    -

    iemand die wel wil schrijven?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Quagmire schreef:
    iemand die wel wil schrijven?

    Ik wil op zich wel schrijven, maar het lijkt mij leuker voor jou als je iemand zoekt om samen te schrijven :'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het lijkt me beter als je iemand anders zoekt om te schrijven. Misschien kan jij dan af en toe kleine stukjes doen of alle ideeën per hoofdstuk overleggen, zodat die ander schrijft, maar ook jij je bijdrage nog levert. Want ideeën van een ander uitschrijven zie ik nog niet zoveel mensen doen, maar ach, misschien heb je wel geluk en kom je nog iemand tegen die 't wel wil. Succes! (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Quagmire schreef:
    (...)

    Maar dan doet de ander al het werk en dan voel ik me schuldig(no_chears)


    Waarom schrijf je het zelf niet maar dan met een soort van controlwriter erbij?

    Bijvoorbeeld:

    Mijn nichtje is een nieuw verhaal begonnen. Ieder hoofdstuk lees ik na en pas hier en daar wat aan. Zo verbeter je,je schrijven en produceer je tegelijkertijd een goed verhaal. Wat vind je daarvan?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Astarte schreef:
    (...)

    Waarom schrijf je het zelf niet maar dan met een soort van controlwriter erbij?

    Bijvoorbeeld:

    Mijn nichtje is een nieuw verhaal begonnen. Ieder hoofdstuk lees ik na en pas hier en daar wat aan. Zo verbeter je,je schrijven en produceer je tegelijkertijd een goed verhaal. Wat vind je daarvan?


    dat is een goed idee:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik wil wel schrijven maar heb meestal geen inspi:(


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik wil wel met je samen schrijven, of iets in die richting, maar om dan zeg maar je verhaal te 'stelen', wat het voor mijn gevoel dan is, vind ik dan ook iets minder.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    WillyWonka schreef:
    Ik wil wel met je samen schrijven, of iets in die richting, maar om dan zeg maar je verhaal te 'stelen', wat het voor mijn gevoel dan is, vind ik dan ook iets minder.


    Zeg dan in het begin (inleiding) naar een idee van Jaap Meulemeesters:)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sneasel schreef:
    Sorry, maar ik was niet van plan om andere mensen hun ideeën te gaan uitschrijven.
    Maar ik vind het zeker geen slecht idee. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)