• Ik heb nu... drie weken ongeveer een nieuw mobieltje, de Samsung Galaxy Gio _O_, en ik kon daar altijd normaal liedjes op zetten, op mijn SD-kaart. Nu heb ik afgelopen weekend een cd in Duitsland gekocht (Dirty Work - ATL, red.), en die wil ik graag erop hebben. Ik vanmiddag blij die cd rippen en naar mijn SD-kaart kopiëren, en daarna checken of hij erop staat. NIET DUS. ik helemaal flippen op twitter, like anyone cares, en ik mag eigenlijk niet stressen.
    Wie weet wat ik kan doen? ):


    Destroy what destroys you.

    Proberen met youtube converter? :$ I dont know.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zecora schreef:
    Proberen met youtube converter? :$ I dont know.


    Ik heb net 13 euro betaald voor een cd, dan ga ik niet van Youtube afhalen. ik wil die kutcd op mn SD-kaart.
    ja, ik ben nu echt dik chagrijnig. ik ben al sinds ongeveer 5 uur hiermee bezig


    Destroy what destroys you.

    Prometheus schreef:
    (...)

    Ik heb net 13 euro betaald voor een cd, dan ga ik niet van Youtube afhalen. ik wil die kutcd op mn SD-kaart.
    ja, ik ben nu echt dik chagrijnig. ik ben al sinds ongeveer 5 uur hiermee bezig

    Hmmm srry hoor. Wilde je alleen maar helpen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Download die cd illegaal met muTorrent en zet hem zo op je mobiel?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zecora schreef:
    (...)
    Hmmm srry hoor. Wilde je alleen maar helpen.


    Nee, ik vind het fijn dat je in ieder geval reageerde. Sorry, ik ben echt heel erg chagrijnig. Niets lukt vandaag en ik ben doodmoe .__.


    Destroy what destroys you.

    AppleFritter schreef:
    Download die cd illegaal met muTorrent en zet hem zo op je mobiel?


    Ja maar wáárom heb ik dan die cd gehaald. dan moet ik hem in mijn kastje staan laten rotten, omdat ik geen cdspeler heb .__.


    Destroy what destroys you.

    Prometheus schreef:
    (...)

    Nee, ik vind het fijn dat je in ieder geval reageerde. Sorry, ik ben echt heel erg chagrijnig. Niets lukt vandaag en ik ben doodmoe .__.

    Ik ben ook doodmoe... :O Wil eigenlijk weekend...NU! :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Samsung Kies


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Quagmire schreef:
    Samsung Kies


    Al gedaan, werkt niet & loopt steeds vast.


    Destroy what destroys you.

    Tubidey.

    Oké, poging nummer 10000 of zo, weer met Samsung Kies, en het werkt nog steeds niet. -gefrustreerd-


    Destroy what destroys you.

    Bluetooth?


    comfort in c h a o s

    Prometheus schreef:
    (...)

    Ja maar wáárom heb ik dan die cd gehaald. dan moet ik hem in mijn kastje staan laten rotten, omdat ik geen cdspeler heb .__.

    Om die band te steunen.
    Je kan heel moeilijk liedjes van een cd op een mobiel zetten, teminste dat is mij nog nooit gelukt. Downloaden is gewoon makkelijker.

    En zeg nou zelf, als je ze wel van die cd haalt staat ie nog steeds weg te rotten in de kast. I really don't see the problem.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Waarschijnlijk heeft het te maken met de bestandsindeling op die CD. Veel CD's (eigenlijk bijna alle ;'p) zijn 'beveilig'. Ik ripte een CD naar iTunes voor mijn iPod, mocht niet. Was beschermd materiaal, of zo.
    Dus misschien heb je hem dus voor niks gekocht, maar als je een DVD'speler hebt, kan hij daar ook in ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Om die band te steunen.
    Je kan heel moeilijk liedjes van een cd op een mobiel zetten, teminste dat is mij nog nooit gelukt. Downloaden is gewoon makkelijker.

    En zeg nou zelf, als je ze wel van die cd haalt staat ie nog steeds weg te rotten in de kast. I really don't see the problem.


    ja, je hebt wel een punt. Ik heb het sowieso al opgegeven, ik ga de cd maar downloaden. Dit topic mag gesloten worden.


    Destroy what destroys you.