• hooi, ik werd daarjuist en klein beetje draaierig omdat ik te snel recht stond en ik liet me gewoon terug op de grond vallen omdat ik niet wou flauw vallen.
    het rare ik deed het niet echt bewust.
    heeft er nog iemand al eens zo iets raar tegengekomen?

    oeps typfout in de titel, het moest raar zijn

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:35 ]

    Dat is niet raar, dat is normaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, maar veel raars is er toch niet aan?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb dat altijd als ik ergens van opsta.
    Weet niet echt waar dat vandaan komt, maar ik ken meer mensen die dat hebben...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Storytime schreef:
    Dat is niet raar, dat is normaal.

    Volgens mij gaan veel mensen uit reflex dan weer zitten, het is logisch dat je dat doet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Toboe schreef:
    Nee, maar veel raars is er toch niet aan?


    het rare was gewoon dat ik het onbewust deed, het ene moment stond ik nog recht en het andere moment lag ik neer

    Everx schreef:
    (...)

    het rare was gewoon dat ik het onbewust deed, het ene moment stond ik nog recht en het andere moment lag ik neer
    je bent te snel opgestaan :'D


    Shoganai i ne~

    Och het is weer Bo...
    *Ligt dit aan mij, maar moest je hier echt een topic over aanmaken?*
    Sure, het zal wel aan mij liggen ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Everx schreef:
    (...)

    het rare was gewoon dat ik het onbewust deed, het ene moment stond ik nog recht en het andere moment lag ik neer

    Dat lieve schat zijn nou reflexen. Een reflex gaat via je ruggengraat en niet, zoals bij normale signalen, via je hersens. Omdat het snel moet en die afstand te lang is. Het signaal komt later bij je hersens aan dan bij je spieren waardoor je niet door heb wat je doet. Maar goed ook, anders zou je bij veel dingen veel te laat reageren. Dat is heel normaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nidorina schreef:
    Och het is weer Bo...
    *Ligt dit aan mij, maar moest je hier echt een topic over aanmaken?*
    Sure, het zal wel aan mij liggen ;)


    ja het is weer Bo, overkomt mij altijd hoor denk maar aan 5 jaar geleden XD

    Rapturous schreef:
    Volgens mij gaan veel mensen uit reflex dan weer zitten, het is logisch dat je dat doet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Storytime schreef:
    (...)
    Dat lieve schat zijn nou reflexen. Een reflex gaat via je ruggengraat en niet, zoals bij normale signalen, via je hersens. Omdat het snel moet en die afstand te lang is. Het signaal komt later bij je hersens aan dan bij je spieren waardoor je niet door heb wat je doet. Maar goed ook, anders zou je bij veel dingen veel te laat reageren. Dat is heel normaal.


    Lieve schat, schatje, schatje, dat signaal kan ipv. via ruggengraat toch ook via hersenstam gaan? :)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Everx schreef:
    (...)

    ja het is weer Bo, overkomt mij altijd hoor denk maar aan 5 jaar geleden XD


    Inderdaad- daarover heb jij het véél te véél... net zoals als je flauwtes bij de dokter; en wat is het daar nog?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nidorina schreef:
    (...)

    Lieve schat, schatje, schatje, dat signaal kan ipv. via ruggengraat toch ook via hersenstam gaan? :)

    Ja, maar dat is alleen bij de reflexen van je gezicht, niet de reflexen van je benen, die zitten te laag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nidorina schreef:
    (...)

    Lieve schat, schatje, schatje, dat signaal kan ipv. via ruggengraat toch ook via hersenstam gaan? :)


    haha waarom noemen jullie mij schatje


    en Nele dat is bio leerstof van vorig jaar, je verwacht toch niet dat ik dat nog weet