• Ik vind hem op sommige momenten echt irritant, hij kan ook heel lief zijn hoor, bijvoorbeeld net komt hij gewoon mijn kamer in met zijn deodorant en zeg ik dat die niet moet spuiten en dan spuit hij in mijn haar! Ik bedoel, hoe kinderachtig ben je dan! En dan ga ik hem slaan enso dan verdwijnt hij voor even komt die daarna weer terug begint die weer.
    Dus wat moet ik doen, om hem niet steeds mijn kamer op te laten komen?

    Naar mijn ouders gaan kan niet... Daarvoor heb ik zelf teveel dingen gedaan die hij dan kan zeggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een slot?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Proberen te negeren, hoe moeilijk het ook is, maar dan is het voor hem niet grappig meer en dan houdt hij er vanzelf mee op.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    gewoon niet op reageren, laat hem doen hij wordt het wel beu, en er is voor hem niets meer leuk aan als je niet boos wordt

    Hem keihard slaan. Tenminste zo loste ik dat vroeger op met mijn broers (bloos) Of als ik naar hun toeging (ik irriteerde ze eigenlijk altijd) dan maakten ze me aan het huilen zodat ik wegrende :'D


    -

    Parachutes schreef:
    Proberen te negeren, hoe moeilijk het ook is, maar dan is het voor hem niet grappig meer en dan houdt hij er vanzelf mee op.


    Op zich werkt dat wel het beste (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Negeren. En niet 1 keer maar de hele tijd.
    En je moet proberen over te komen of je het echt niet irritant vind en het je dus niks doet dat hij dat soort dingen bij jou doet [;
    Dan is de lol er af en stopt hij er mee.

    Caine schreef:
    Een slot?


    Kan niet, denk ik. Want dan gaan mijn ouders natuurlijk vragen waarom. En tussen onze kamers zit ook nog eens een deur, dus dat zouden twee sloten worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Je zegt dat hij kinderachtig is, maar dan moet jij je zelf wél volwassen opstellen. Sla hem de volgende keer dus niet, want dan heeft hij succesvol een reactie bij je uitgelokt, en dat is het hele punt van dat soort gedrag. Negeer hem gewoon. Als hij dan nog niet stopt kun je over een tijdje wel naar je ouders stappen, aangezien je dan zelf niets meer hebt gedaan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Terug spuiten met je eigen deo =3


    26 - 02 - '16

    Krullebol schreef:
    Negeren. En niet 1 keer maar de hele tijd.
    En je moet proberen over te komen of je het echt niet irritant vind en het je dus niks doet dat hij dat soort dingen bij jou doet [;
    Dan is de lol er af en stopt hij er mee.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Meisjes parfum over hem heen spuiten :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Square schreef:
    Je zegt dat hij kinderachtig is, maar dan moet jij je zelf wél volwassen opstellen. Sla hem de volgende keer dus niet, want dan heeft hij succesvol een reactie bij je uitgelokt, en dat is het hele punt van dat soort gedrag. Negeer hem gewoon. Als hij dan nog niet stopt kun je over een tijdje wel naar je ouders stappen, aangezien je dan zelf niets meer hebt gedaan. (:


    Dat lukt gewoon niet! Net deed die het weer, dus ja, pakt hij zomaar mijn geld omdat hij het 'zogenaamd' nodig zou hebben!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Square schreef:
    Je zegt dat hij kinderachtig is, maar dan moet jij je zelf wél volwassen opstellen. Sla hem de volgende keer dus niet, want dan heeft hij succesvol een reactie bij je uitgelokt, en dat is het hele punt van dat soort gedrag. Negeer hem gewoon. Als hij dan nog niet stopt kun je over een tijdje wel naar je ouders stappen, aangezien je dan zelf niets meer hebt gedaan. (:

    Dat heb ik ook altijd, dan probeert hij deo in mijn haar te spuiten. Ik doe dan altijd alsof ik moet huilen zodat hij ophoud.
    Iknow, niet erg volwassen, maar het werkt wel :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Dat heb ik ook altijd, dan probeert hij deo in mijn haar te spuiten. Ik doe dan altijd alsof ik moet huilen zodat hij ophoud.
    Iknow, niet erg volwassen, maar het werkt wel :W


    Haha, dat doe ik ook, gaan huilen. Maar dat werkt helaas niet bij hem. ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you