• Ja hoor, ze zijn weer super dom bezig bij mij op school.

    Ik ben dus al sinds maandag ziek thuis. Heb me netjes ziek gemeld, ouders hebben school gebeld, blablabla. En gister belde dus de school op, omdat sommige leraren me niet absent hadden gemeld, terwijl ik gewoon op de bank ziek lag te zijn. Dus mijn moeder zei dat ik gewoon nog ziek thuis was.
    Vandaag hebben dus weer een aantal leraren me absent gemeld. Dus die dombo van een concierge heeft niet goed gekeken en heeft gewoon de uren dat ik wel absent sta als ongeoorloofd gerekend, terwijl ik nergens beter ben gemeld. Nu heb ik dus volgens mijn school gespijbeld. Kan mijn moeder de school weer gaan bellen, blablabla. En dat net tijdens het jaar dat ze extra gaan letten op leerlingen die gespijbeld hebben!

    Man, ze zijn daar echt super dom bezig.

    Dus wie heeft er nog meer van die vreselijk irritante problemen op school?


    Happy Birthday my Potter!

    Ja ik ook. Ik zocht vanochtend het eerste uur niet naar school te gaan, dus ik kwam pas na een half uur de les in, hadden ze me ziek gemeld. Like, wtf. Ik was niet eens ziek.

    Oh, ik meld me nooit ziek haha. Als ik weer terug ben dan regel ik altijd alles gewoon in één keer.
    Laatst belde m'n mentor wel trouwens, of ik ook weer eens naar school zou komen. Ik was toen best wel lang ziek :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh ja idd dat is wel vervelend zeg..

    Nou ik heb een rekenachterstand maar mijn rekendocent kan dus echt voor geen ene meter uitleggen. Hij blijft zitten op zijn ass en helpt je niet. Als je dan zegt dat je iets niet snapt zegt hij meteen dat je dom bent enzo. Ik snap echt niet hoe die man nog aan werk is gekomen en dat er nog geen klachten zijn...
    Ook houd hij geen rekening met mijn achterstand, ik mag bijvoorbeeld bij toetsen een rekenmachine gebruiken. Maar dat mag niet van hem dus ik ben bang dat ik voor rekenen ga falen, en ik doe het 3e jaar al over -wegens problemen vorig jaar- dus ik hoop echt dat ik het toch red. Het is een eindexamen vak.


    Some people are artists. Some, themselves, are art.

    Herkenbaar. Echt zo irritant, je kunt niet eens rustig ziek zijn zonder dat ze je gaan lastigvallen.(cat)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 20:58 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    En geen van je medeleerlingen die de moeite neemt om te zeggen dat je al de hele week ziek bent? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reseda schreef:
    Herkenbaar. Echt zo irritant, je kunt niet eens rustig ziek zijn zoender dat ze je gaan lastigvallen.(cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sneasel schreef:
    En geen van je medeleerlingen die de moeite neemt om te zeggen dat je al de hele week ziek bent? (cat)


    Die weten niet dat ik ongeoorloofd absent ben gemeld. Dat is alleen te zien op magister.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat gebeurt bij ons ook altijd :').
    Wij hadden een brandalarm-fail. Dat was awesome (cat).


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Dat gebeurt bij ons ook altijd :').
    Wij hadden een brandalarm-fail. Dat was awesome (cat).


    Whaha, dat hadden wij in de eerste echt mega vaak. Een keer was ik net uit en toen sneeuwde het. Was ik blij dat ik lekker warm naar huis kon en niet in de sneeuw hoefde te staan wachten, om vervolgens de les te vervolgen.


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Whaha, dat hadden wij in de eerste echt mega vaak. Een keer was ik net uit en toen sneeuwde het. Was ik blij dat ik lekker warm naar huis kon en niet in de sneeuw hoefde te staan wachten, om vervolgens de les te vervolgen.


    Wij hadden het laatst tijdens een freakin' moeilijk pw. Iedereen vet chill gewoon antwoorden overleggen :W. Ik hou van dat space alarm.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Wij hadden het laatst tijdens een freakin' moeilijk pw. Iedereen vet chill gewoon antwoorden overleggen :W. Ik hou van dat space alarm.


    Whaha, en wat had je voor cijfer?


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Whaha, en wat had je voor cijfer?


    Een 7.9 (wbw).


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Een 7.9 (wbw).


    Awesome :)


    Happy Birthday my Potter!

    Dombo's (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.