• Faking

    Smiling all the time
    Putting on a happy face
    Laughing by jokes
    Pretending I have fun

    I'm faking everything

    I'm faking my happiness
    I'm faking my fun
    I'm faking my laugh
    I'm faking my smile

    I'm just faking everything

    I want to let all my emotions out
    I want to tell my story to somebody
    But I never trust someone soon enough
    I don't want my friends to get worried

    So I'm faking
    I'm faking everything
    Just until I can let my story free
    And my emotions out


    Kom nu alsjeblieft niet allemaal aan met 'het komt wel goed', dat heb ik al te vaak gehoord en dat is niet wat ik wil horen. Ik wil gewoon mijn gevoelens opschrijven en door ze te delen kan ik ze makkelijker vrijlaten.
    Instead, you can give me tips how I can write better poems. This is just for me to let out my feelings

    Dit heeft niks maar dan ook niks met de puberteit te maken. Ik wou dat - dat het was, maar nee, het is iets heel anders.
    En ik wil jullie niet aanvallen, zeer zeker niet

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 21:24 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En.. moeten wij je nu helpen met je problemen, onze mening geven over je gedicht, of wat wil je?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    En.. moeten wij je nu helpen met je problemen, onze mening geven over je gedicht, of wat wil je?

    Dacht al dat het niet duidelijk was.
    Jullie hoeven niks te doen. Door het op te schrijven laat ik al een deel van mijn emoties los en dat is wat me helpt.
    En natuurlijk is het fijn als jullie me tips geven hoe ik mijn gedichten kan verbeteren, maar das niet waarom ik oorspronkelijk dit gedicht schreef.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tegenwoordig faked iedereen. Iedereen lacht en tegelijkertijd zegt iedereen ook dat ze hun lach faken omdat ze diep van binnen zo depressief zijn.
    Dat is gewoon pubertijd volgens mij. Tuurlijk sommige zullen er heus wel een goede reden voor hebben, maar echt iedereen "faked" tegenwoordig z'n lach.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Tegenwoordig faked iedereen. Iedereen lacht en tegelijkertijd zegt iedereen ook dat ze hun lach faken omdat ze diep van binnen zo depressief zijn.
    Dat is gewoon pubertijd volgens mij. Tuurlijk sommige zullen er heus wel een goede reden voor hebben, maar echt iedereen "faked" tegenwoordig z'n lach.

    I know, I know, but for me there is a good reason


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Als ik zeg dat het pubertijd is wordt ik aangevallen. Dus ik houd wijs me mond. Laat ik maar zeggen dat iedereen die tijd doormaakt. Het gaat vanzelf over, je zult zien dat dat echt zo is.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    DirectionOne schreef:
    (...)
    I know, I know, but for me there is a good reason


    Dan zeiden 20.000 anderen ook.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wat Rickjuh zegt, iedereen gaat door deze tijd heen.. maar je kan er zelf wat aan veranderen, door leuke dingen te doen enzo. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    wauw, mooi geschreven.


    <3

    Rickjuh schreef:
    Als ik zeg dat het pubertijd is wordt ik aangevallen. Dus ik houd wijs me mond. Laat ik maar zeggen dat iedereen die tijd doormaakt. Het gaat vanzelf over, je zult zien dat dat echt zo is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Parfaite schreef:
    wauw, mooi geschreven.

    Thank you


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Parfaite schreef:
    wauw, mooi geschreven.


    indeed.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Thank you @ Parfaite en UN


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hoe vaak je het ook al gehoord hebt; het komt eigenlijk echt wel goed. En ja dat weet ik uit ervaring