• Ik heb hier dus een mini-laptop,(daar kan geen cd-rom schijf in ;'))
    De sims 3 zit nu te dowloaden( van het internet) nu vraag ik mij af of je de sims überhout(of hoe je dat ook spelt) ook kan spelen op een mini-laptop.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Rickjuh schreef:
    Mini-laptops kunnen zware spellen zoals de sims 3 slecht aan. Als je alles op Low of None zet, zou het met wat haperen en stotteren misschien lukken.


    Ik ben een echte compueter-noob, dus schrik niet van mijn rare vragen

    Wat is Low of None?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Bij IE zij hij hetzelevde?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik ben een echte compueter-noob, dus schrik niet van mijn rare vragen

    Wat is Low of None?


    De grafische opties bedoelt ie. Kun je vinden in het hoofdmenu onder opties>Grafische opties, moet je alles op laagste zetten. Kan pas als het spel geinstalleerd en opgestart is.

    Is wss sowieso beter om te kijken of sims 1 of 2 het doet, die werken nog met sprites (platte plaatjes) in plaats van 3D, als ik het me goed herriner, en moeten dus iets beter draaien (heb zelf Rollercoaster tycoon 2 op een minlaptop staan en dat werkt gewoon, is leuk voor in de tussenuren :Y))


    quidquid excusatio prandium pro

    Beckett schreef:
    Bij IE zij hij hetzelevde?


    Kijk onder troubleshooting op de site en doe dat :P


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Kijk onder troubleshooting op de site en doe dat :P


    Ja chef :')


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Zucht, ook van die site snap ik niks


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Zucht, ook van die site snap ik niks


    Anders moet je even op google kijken of je zo'n site kunt vinden die wel werkt. En anders moet je wachten tot je je spel hebt geinstalleerd en hem opstarten om te kijken of ie werkt xd


    quidquid excusatio prandium pro

    Madotsuki schreef:
    (...)

    Nee, Linux is een kernel dat vaak word gebruikt in combinatie met GNU. Linux is opensource.

    Apple is gewoon een rot bedrijf dat een opensource kernel gebruikt voor haar OS en claimt dat het iets origineels is.

    Hey man, chill 'm. Once again. Ik heb een Mac en vind deze tien keer beter dan Windows. :Y) Onder andere omdat er amper virussen voor Mac zijn, en 't gewoon beter is voor gamen en shit. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kleine kans.
    Ik had een 'normale' laptop waarop hij het al niet goed deed. Dus ik denk niet dat je minilaptop hem aan kan. Tenzij hij dus bepaalde specs heeft :3 Die ik denk ik niet op een minilaptop terug zou vinden x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Madotsuki schreef:
    (...)

    Nee, Linux is een kernel dat vaak word gebruikt in combinatie met GNU. Linux is opensource.

    Apple is gewoon een rot bedrijf dat een opensource kernel gebruikt voor haar OS en claimt dat het iets origineels is.


    Hm, dus apple is een soort van verbeterde maar betaalde versie van linux?


    quidquid excusatio prandium pro