• vandaag in de pauze werd mijn vriendin uitgescholden voor: als je op straat loopt krijg je wat geld om wat te eten kopen omdat ze denken dat je een zwerver bent.

    Ik durfde echt helemaal niks te zeggen! ik voel me daar heel erg kud over want mijn vriendin die keek heel zelfverzekerd maar ik kon gwn zien dat er vanbinnen iets brak

    wat moet ik doen als dit nog eens gebeurt??


    -

    Terugschelden


    Me so good.

    Een grote bek terug geven. En als je dat niet durft, erna zeggen dat diegene die het zei een bitch is :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het spijt me als ze dat bij mijn vrienden deden konden ze een klap kregen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 14:42 ]

    Illuminati schreef:
    Een grote bek terug geven. En als je dat niet durft, erna zeggen dat diegene die het zei een bitch is :Y)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Een grote bek teruggeven!


    ars moriendi

    Hale schreef:
    Het spijt me als ze dat bij mijn vrienden deden konden ze een klap kregen.


    ja, maar als je dat bij dat meisje doet die vliegt je in de haren
    en haar vriendin was er ook bij en dat is ook zo'n persoon


    -

    Illuminati schreef:
    Een grote bek terug geven. En als je dat niet durft, erna zeggen dat diegene die het zei een bitch is :Y)


    ja, k heb ook gezegt trek je er niks van aan.
    Maar toch..


    -

    RonWeasley schreef:
    (...)

    ja, maar als je dat bij dat meisje doet die vliegt je in de haren
    en haar vriendin was er ook bij en dat is ook zo'n persoon


    Zou me niets kunnen schelen.

    Het is mijn vriendin en die bescherm ik met hart en ziel.

    Logisch antwoord: niks terugzeggen. Tegenwoordig wordt je daarvoor neergestoken of in elkaar getrapt.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Logisch antwoord: niks terugzeggen. Tegenwoordig wordt je daarvoor neergestoken of in elkaar getrapt.

    Nou, overdrijven is ook een vak. Als het gebeurt komt het alleen gelijk in het nieuws maar dat wil niet zeggen dat het tegenwoordig altijd uitdraait op geweld. En de kans dat ze in elkaar word getrapt of neergestoken door een kind van haar school acht ik toch vrij nihil..


    ars moriendi

    RonWeasley schreef:
    ...
    Ik durfde echt helemaal niks te zeggen! ik voel me daar heel erg kud over want mijn vriendin die keek heel zelfverzekerd maar ik kon gwn zien dat er vanbinnen iets brak

    ...



    Ik ook..

    (ik zat bij haar die de pauze)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    kapottrappen;)
    okee nee dat is agressief ik zou gewoon zeggen; 'nee jij ziet er lekker uit met die uitgekotste teringkop van je'


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Nou ik vind niet dat je opeens een slechte vriendin bent. Als jij een persoon bent die niet vaak ruzie maakt kan je je ongemakkelijk voelen in zulke situaties.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zo voelde ik me ook :/ Op het moment zelf ben je gewoon te schijterig om wat te zeggen en pas later bedenk je je wat. Maar zoiets als 'Flikker op, you're wasting our time' volstaat ook wel. Hoe minachtender, hoe beter. Zulke mensen verdienen 't. Als ze je dan aanvalt, well.. fight back :]


    No growth of the heart is ever a waste