• Euhm zoals de titel als zegt zoek ik dus rollen. Als je mijn verhal niet kent lees het dan even :X; http://www.quizlet.nl/stories/36886/how-everything-can-go-completely-wrong-wolfpack/
    Ik zoek;

    Vriendin van Embry, Hope.
    Informatie; Weet sinds kort dat ze een zusje is van sam, is dus ook een wolf.

    Zusje van June, Kathy
    Informatie; Heeft een hoop te verwerken gehad, heeft hier niet zo heel veel last van. Niet veel jonger als June, ongveer rond de leeftijd van Seth (Kan zijn dat jij dat wel wil, maar niet openlijk dan.)

    Heb je een leuk idee? Vul dan dit lijstje even in.

    Wie?;
    Uiterlijk;
    Innerlijk;
    Verder;
    Kemmerken;

    Bij Hope komt dan ook verleden er nog bij.
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 17:38 ]


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Haai, ik zou graag een rol willen als vriendin van embry (A):$

    Wie: Delilah presence
    uiterlijk: ik zal even pb sturen met foto.
    Innerlijk: lief meisje, maar zodra je ruzie krijgt verandert ze in een bitch. Ze is heel trouw aan haar vriendinnen en kan alles bij haar kwijt.
    verder: Ze houdt van shoppen en muziek. En kan heel verleidelijk zijn.
    kenmerken:haar doordringende zeeblauwe ogen.


    Ik hoop dat dit genoeg is anders kan je altijd meer vragen (A) ik hoop dat je het goed vind :$
    xkoes.


    Sometimes the heart sees what is invisble to the eye.

    Wie?; Het Zusje. Charlotte Gryfter
    Uiterlijk; Bruin haar grote bruine ogen. Ze heeft een lieve uitrstaling en een goed gebit. foto Verder heeft ze een jonge uitstraling.Ze is 7 bijna 8 maar word vaak jonger geschat.
    Innerlijk; Ze is lief en erg verlegen bij mensen die ze niet kent. Als ze je wel kent kan ze op sommige momenten druk en hyper zijn. Ze is erg koppig en nieuwsgierig.
    Verder; Mag ik haar een naam geven? Zo ja dan is dat: Charlotte Gryfter :D
    Kemmerken;Naast haar linker oog heeft ze drie kleine moeder vleksje die precies naast elkaar staan als een soort van 3 op een rij. Je ziet ze niet op de foto maar goed xD..

    meld je als je hem gebruikt???

    xoxo

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 14:22 ]

    Wie?; Vriendin van Embry, Hope
    Uiterlijk; Zie pb bericht.
    Innerlijk; komt erg verlegen over, maar als je haar eenmaal kent zie je dat het alleen maar haar buitenkant is. Ze blijft altijd rustig bij erge problemen. Ze is lief en erg sociaal. Ze doet vaak onverwachte dingen. Ze kan erg vastberaden zijn. Als ze eenmaal wat heeft besloten kun je haar haast niet overhalen. Ze is nergens bang voor.
    Verder; Ze wil graag een grote carriere maken, dus school is een van de belangrijkste dingen voor haar. Haar lievelingsvak is geschiedenis. Ze kan goed leren. Ze doet aan pijl en boog schieten. Ze is dan ook erg goed. Ze mist nooit wat. Ze is graag in het bos aan het oefenen om beter te worden. Ze haat wolven.
    Kemmerken; op de wreef van haar voet is een hartje getatoeëerd. Ze heeft het laten zetten samen met haar zusje, die toen kanker had en overleed. Ze is erg trots op haar zusje.
    Ze heeft geen gaatjes in haar oren omdat ze tegen piercings is. Ze vind het trouwens ook niet mooi.
    Verder is ze best wel klein, en valt ze niet zo op bij andere mensen.


    Just be yourself

    als je hier nog wat aan hebt? (A)

    weerwolf meisje

    Wie?; Claire Jones
    Uiterlijk; Lang bruin haar, bruine ogen. Ze is 1.76m lang.
    http://assets.lexposure.net/photos/images/News/L/80895/the_update_preview/Lookbook-008.jpg?1242719553
    http://www.wallpapers10.net/wp-content/uploads/2009/12/Gray_Wolf.jpg
    Innerlijk; Erg lief en aardig meisje, alleen vaak net iets te druk > hyperheid. Ze is erg eigenwijs, en word snel boos als je haar geen gelijk geeft. Ook is ze een enorme flap uit, eerst doen en dan pas denken. Maar in stres situaties is zij juist degene die het hoofd cool houd en snel iets kan oplossen. Ook is ze erg slim, maar door haar hyperheid valt dat niet altijd op. Ze kan wel heel goed geheimen bewaren en je kunt haar volledig vertrouwen. Ook is ze heel nieuwsgierig, en wil graag nieuwe dingen ontdekken. Ook houd ze van spanning en avontuur, als er een tijd niks gebeurd, word ze rusteloos en gaat ze haar vrienden irriteren en soms rare gevaarlijke dingen doen. Ze heeft dus echt een hekel aan saaie dingen, ze kan ook geen moment stil zitten.
    Verder; haar hobby's zijn: hardlopen, grappen uithalen met anderen, piano spelen. en ze houd van haar pc, haar vrienden, en ze haat mensen die zeggen dat ze ongelijk heeft.
    Kemmerken; opvallend is haar opvliegende karakter.


    When you believe your dreams come true