• (yeah) Hallo (xD)

    Als ik ga slapen heb ik altijd een lichtje branden, dit om te voorkomen dat ik in paniek raak in het donker.

    Mijn 5 vragen aan jullie zijn :

    - slaap jij ook met een lichtje aan ??
    - of met je deur half open ??
    - en waarom ??

    - of juist helemaal niet ??
    - en waarom niet ??

    (doeg) Micha (doeg)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    licht uit, deur dicht...
    Met te veel lawaai en licht kan ik niet in slaap vallen/slapen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Licht uit en mijn deur dicht. Want ik ben bang dat er iemand naar binnen loopt (iemand die er niet is) en dat voelt ook gwn zo, en ik kan niet met licht aan slapen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    - slaap jij ook met een lichtje aan ??
    Nee
    - of met je deur half open ??
    Nee
    - en waarom ??
    /

    - of juist helemaal niet ??
    Inderdaad
    - en waarom niet ??
    Met deur open vind ik niet prettig en lampje ook niet echt. Of ik moet per ongeluk met het licht aan in slaap vallen 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik slaap normaal gesproken helemaal in het donker met de deur dicht. Geen idee waarom, ik slaap net zo makkelijk met licht aan. daar in tegen heb ik wel liever de deur altijd dicht. Maar als een vriendin blijft slapen die bang is in het donker dan doe ik wel altijd een kaarsje aan, mij maakt het niets uit en zij voeld zich veiliger.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    - slaap jij ook met een lichtje aan ?? ja altijd, ik heb een nachtlampje op de gang.
    - of met je deur half open ?? nooit, bij mij is ie altijd dicht.
    - en waarom ?? omdat ik dat eng vindt zonder nachtlampje en de deur open.
    - of juist helemaal niet ?? -
    - en waarom niet ?? -


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kalashnikov schreef:
    Licht uit, deur dicht. Lekker tussen m'n dekens kruipen en slapen :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ik slaap ook met een lichtje.
    een licht blauwe die overdag zelfs altijd aan staat.
    dat houdt me rustig op een of andere reden.
    want als hij uit staat of uit het stopkontakt is wordt ik helemaal krigelig in mijn kamer><

    en ik slaap met deur dicht, want ik vind onze gang ongelofelijk eng!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik ben bang in het donker, maar toch slaap ik met de deur dicht en alle lampen uit.


    Me so good.

    Ik kan niet slapen als het licht in de kamer is, het moet lekker donker (bloos)


    -

    Ik kan alleen maar slapen als het pikkedonker is. Het overloop licht moet altijd uit, en ik doe mijn kamerdeur altijd met een klap dicht, zodat de enge mensen weg blijven. En als de radio van mijn broertje nog aan is, dan zing ik de liedjes in mijn hoofd mee, dus die moet ook uit.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Tot mijn 17de sliep ik met een nachtlampje om spinnen in 't oog te houden. Nu kàn ik zelfs niet meer slapen met een lampje. En de deur zet ik tegen, zodanig dat er geen spleet meer tussen te zien is. (:
    Met warm weer als nu is dat alleen zo slim niet. De zon komt op aan mijn kamer waardoor het altijd een ware Sahara is in mijn slaapkamer. Dan doe ik de deur open als ik eruit kom en dan voel ik wel een verschil. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik slaap zonder lichtje..
    en met de deur dicht..

    Ik slaap het liefst in de duisternis anders doe ik serieus geen oog dicht xD

    Het moet helemaal donker zijn, ik kan niet slapen met licht.


    Has no one told you she's not breathing?

    Met lichtje :3
    maar dat komt van mijn radio ;D
    en deur dicht n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik slaap gewoon met mijn deur dicht, geen lampje.. als ik in mijn bed lig ben ik meteen vertrokken en word de volgende dag gewoon wakker,.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.