• Helaa,

    Ik heb sinds kort een vriendje, hij heet Jari en hij heeft ook een neef, Milan en ik sms met hun beide enzo en opeens zegt Jari dat hij denkt dat Milan op mij is maar Milan heeft een lief dus ik denk niet dat hij op mij is maar dan begon Jari te zeggen dat Milan altijd eerst met mij smst dan met zijn lief en Milan smst niet eens zoveel met zijn lief. En steeds als Milan met mij smst dan zet hij altijd x'jes en als wij als groep afspreken kijkt Milan ook altijd naar mij en dus begin ik echt te twijfelen of hij op mij is.

    Wat denken jullie?

    (Deze namen zijn niet de echte namen)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 21:41 ]


    FireFlies Above My Head

    ask him
    als ie liegt zie je dat meteen


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik denk dat hij wl iets voor je voelt :) x


    Gilles (ll)

    kurohoshi schreef:
    ask him
    als ie liegt zie je dat meteen


    None but ourselves can free our minds.

    lolz who cares? neem ze allebij


    Whatever.

    EmoxScene schreef:
    lolz who cares? neem ze allebij


    Uhm... oké?

    Ik zou er gewoon geen aandacht aan besteden, eigenlijk. Laat hem maar gewoon, op een gegeven moment komt hij er wel overheen als hij echt verliefd op je is. Ik neem toch aan dat je je vriendje leuker vindt, dus ik zou er serieus geen aandacht aan besteden, anders maak je het straks alleen maar erger.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Uhm... oké?

    Ik zou er gewoon geen aandacht aan besteden, eigenlijk. Laat hem maar gewoon, op een gegeven moment komt hij er wel overheen als hij echt verliefd op je is. Ik neem toch aan dat je je vriendje leuker vindt, dus ik zou er serieus geen aandacht aan besteden, anders maak je het straks alleen maar erger.

    Jha ik denk et ook dat ik et maar ga laten maar toch twijfel ik nog hard hoor.


    FireFlies Above My Head

    Weet je zeker dat je vriendje het serieus meent?
    Want het lijkt mij vreemd dat je vriendje je erop wijst dat iemand je leuk vind aangezien je al zijn vriendin bent, en hij je lijkt me niet kwijt wil.


    Write down what you can not say

    kurohoshi schreef:
    ask him
    als ie liegt zie je dat meteen


    You’re falling into history.

    kurohoshi schreef:
    ask him
    als ie liegt zie je dat meteen


    Life is a beautiful struggle

    Als je denkt dat hij op jou verliefd is ga je overal iets achter zoeken.
    Misschien kijkt hij zoveel omdat hij je gewoon leuk of knap vindt,maar dat wil helemaal niet zeggen dat hij op je verliefd is.
    Als hij dat wel is,zal hij het uiteindelijk opbiechten (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 11:49 ]


    everybody needs a song.