• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 12:12 ]

    Basecca schreef:
    (...)

    Durex Elite was toevallig wel in de aanbieding bij de Kruidvat, dacht ik. xD LOL


    Hale schreef:
    (...)

    Rot op man...





    De dames zijn het niet eens met elkaar. Dat worden toch slapeloze nachten door het gehuil dan. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    (...)

    Rot op man...


    Man, ik koop ook condooms (cat). Normaalste zaak van de wereld, maar ik wilde echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt geen "ik ben zwanger"-topic meer. Ik waarschuw je alleen maar, lieverd :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Man, ik koop ook condooms (cat). Normaalste zaak van de wereld, maar ik wilde echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt geen "ik ben zwanger"-topic meer. Ik waarschuw je alleen maar, lieverd :Y)


    Ik kan zelf ook wel condooms kopen.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik kan zelf ook wel condooms kopen.


    Uh, daar stimuleerde ze juist ook toe? 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik kan zelf ook wel condooms kopen.


    Dat wilde ik alleen even zeker maken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Dat wilde ik alleen even zeker maken.


    Maar dat iedereen lullig gaat doen dat ik Mike bedreig met sani...

    Why omdat we nog steeds vrienden zijn?

    Hale schreef:
    (...)

    Maar dat iedereen lullig gaat doen dat ik Mike bedreig met sani...

    Why omdat we nog steeds vrienden zijn?


    Omdat je jezelf continue tegen spreekt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    (...)

    Maar dat iedereen lullig gaat doen dat ik Mike bedreig met sani...

    Why omdat we nog steeds vrienden zijn?

    Jij weet toch hoe 't zit ;] Heb schijt aan die mensen :].
    Echt, je leven wordt een stuk makkelijker als je je wat minder aantrekt van het oordeel van anderen. Trust me, feels good.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 19:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hale schreef:
    (...)

    Maar dat iedereen lullig gaat doen dat ik Mike bedreig met sani...

    Why omdat we nog steeds vrienden zijn?


    Nou, je hebt je bericht wel héél snel veranderd toen ik erover begon. Toen had je er nog niet instaan dat jullie uit elkaar waren. Misschien ben ik de enige die het een beetje vreemd vindt, maar ik ga niet rollebollen met een Noor als ik een vaste vriend heb. Not my cup of tea.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nog even een vraagje: Je hebt, neem ik aan, niet langer dan 7 weken vakantie en zegt dat het uitging toen hij weer terug ging. Hoe kunnen jullie dan acht weken hebben gehad? (cat)


    i put the fun in funeral

    Basecca schreef:
    (...)

    Nou, je hebt je bericht wel héél snel veranderd toen ik erover begon. Toen had je er nog niet instaan dat jullie uit elkaar waren. Misschien ben ik de enige die het een beetje vreemd vindt, maar ik ga niet rollebollen met een Noor als ik een vaste vriend heb. Not my cup of tea.


    Ik ook niet...

    en ik rollebol helemaal niet met hem....

    en ik dacht dat dat wel duidelijk was.

    PinkiePie schreef:
    Nog even een vraagje: Je hebt, neem ik aan, niet langer dan 7 weken vakantie en zegt dat het uitging toen hij weer terug ging. Hoe kunnen jullie dan acht weken hebben gehad? (cat)



    Omdat hij een week van te voren kwam.

    1 week voor mijn vakantie begon..

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ook niet...

    en ik rollebol helemaal niet met hem....

    en ik dacht dat dat wel duidelijk was.


    Niet als je een tijdje geleden overal heel duidelijk hebt gemaakt dat je geen maagd meer was. Ooh, dan is het wel obvious dat je het ws ook met die Sari hebt gedaan... >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Niet als je een tijdje geleden overal heel duidelijk hebt gemaakt dat je geen maagd meer was. Ooh, dan is het wel obvious dat je het ws ook met die Sari hebt gedaan... >_<


    Nee...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.