• Lang verhaal.

    Op vakantie heb ik een hele leuke jongen ontmoet. Er is niks gebeurd tussen ons, maar via wat smsen, msnen en facebooken weten we van elkaar dat we elkaar harstikke leuk vonden. Over 4 weken spreken we wat af, en hoop ik dat het net zo tof was als een kleine twee maanden geleden. Ik mis hem oprecht, maar het is moeilijk om hem weer voor de geest te halen als je enkel foto's en een herinnering hebt. Ik heb hem immers maar anderhalve week gezien en gesproken.
    Nu op school zit ik weer in de klas, zoals de meeste van jullie.
    Ik heb hier natuurlijk veel meer contact met jongens, in het echt en vervolgens ook weer op msn. De jongen die ik leuk vond voor de vakantie heeft mijn hartje eigenlijk weer gestolen. Hij is eigenlijk ontzettend rustig, en ook niet supergrappig, maar ik smelt voor hem. Ik probeer altijd charmant te lachen wanneer hij in de buurt komt, of juist erg geconcentreerd bezig te zijn. Tussendoor heb ik ook nog contact met de jongen van vakantie (M). Ik mis hem, dat vertel ik hem ook. Maar hij stuurt me wat te veel hartjes, voor iemand waarmee ik eigenlijk helemaal niks mee heb. Hij woont helemaal in Zeeland, dus de kans dat ik hem vaker zie is vrij klein. Maar dan moet ik ook weer zeggen: ik vind hem zo grappig, schattig en lief, dus dat heb ik er wel voor over als het straks wel wat word tussen ons.
    Toch voel ik me raar tegenover M als ik L (jongen uit klas) toch wel stiekem erg leuk vind. Hij weet het natuurlijk niet, hij zal het ook niet te weten krijgen, maar toch.
    ( Deel 2 )
    Dan is er nog een probleem. Een vriendin van mij heeft me vorige week vertelt dat ze L erg leuk vind. Ik ben blij voor haar, echt waar. Ik weet door de interesse die L toont in haar dat hij niet geinteresseerd is. Toch heb ik een poging gedaan tot. Ik heb met hem een 1 op 1 gesprek gehad, en beetje proberen te polsen of hij wat vakantieliefdes heeft gehad en of hij toevallig mijn vriendin ziet zitten. Hier heeft hij niks in los gelaten. Hij vertelde wel lachend dat hij van me houd en dat ik een lief popje ben. Ik voelde me erg gevleid en wou me het liefste in zijn armen werpen. Ik weet nu dat hij haar niet leuk vind, en ik voel me opgelucht; dat zij dan niks zullen krijgen, hoewel dat gemeen is tegenover mijn vriendin.
    Wat moet ik nu in vredes naam doen? M de waarheid vertellen; zeggen dat ik het nog moeilijk vind om hem voor de geest te halen? Op L storten, hoewel mijn vriendin wel de pineut is? Een andere mogelijkheid?


    EGYPTIAN GOD

    Ben ik te onduidelijk, haha?


    EGYPTIAN GOD

    Uhm. Wacht gewoon af en spreek met die M af. Misschien als je hem nog eens ziet, kom je erachter wie je leuker vind.
    En over je vriendin: zeg haar gewoon eerlijk dat jij L ook leuk vind.


    Me so good.

    Wooh jeejtje, best ingewikkelt x)
    Ik denk dat je beter eerst kunt kijken hoe je afspraak met M verloopt, miss als je elkaar weer ziet is het niks, of merk je dat je M leuker vind als L..
    Je ziet vanzelf..

    Gnome schreef:
    Uhm. Wacht gewoon af en spreek met die M af. Misschien als je hem nog eens ziet, kom je erachter wie je leuker vind.
    En over je vriendin: zeg haar gewoon eerlijk dat jij L ook leuk vind.

    Dat laatste durf ik niet. Ze is een meisje die snel breekt. Ze is ook nooit snel verliefd, en ik ben bang dat ze harstikke kwaad word.


    EGYPTIAN GOD

    ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij (no_chears)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Brainiac schreef:
    ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij (no_chears)

    Fijn, haha. Wat is er met jou aan de hand?


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...)
    Fijn, haha. Wat is er met jou aan de hand?

    Ook een soort van vakantieliefde, hetzelfde als jij, en een oude vlam die opwakkert. (joehoe)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."