• Sgattiies<3
    ik ga zo een nieuw spel voor de DS kopen. ik zit te twijvelen tussen 2 spellen. ik ging net info zoeken maar kan nog steeds niet kiezen.

    Dit zijn ze:
    Laura's passie schooljufvrouw.
    Guitar Hero on tour.

    Welke lijkt jullie het leukste? en welke moet ik volgens jullie nemen?? plzz help me. ik ga zo weg en dan moet ik het weten..
    xx<33

    uhhh alle2 :P
    uhhh ik ken ze alle2 nie xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Guitar Hero On Tour !!
    Die rockt zo hard !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Laura's passie schooljufvrouw gaat over school. je gaat die kinderen dingen leren en je moet zelf nakijken en de school netjes houden en noem maar op.
    bij Guitar hero on tour moet je gitaar spelen op verschillende plaatsen. ik zal ff plaatje doen hoe het eruit ziet.
    http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2008/03/guitar-hero-on-tour-ds-screenshot.jpg

    Guitar Hero On Tour !!
    Die rockt zo hard !

    heb je dat spel?? wil je dan beetje uitleggen wat je allemaal kan doen?? en krijg je dat hand dingetej erbij voor 50 euro of niet? en meot je alleen gitaar spelen of ook rondlopen enzo?

    Het is net zoiets als Guitar Hero op de Wii maar dan voor de DS. Je moet er idd nog zo'n ding bij kopen maar das voor het gitaar spelen. Elke x als je een liedje goed speelt word je steeds beroemder ofzo. Kweet ook niet precies


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik zou guitar hero on tour doen!
    Ik speel zelf ook gitaar, en ik haat school, dus tja... Lijkt me duidelijk! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Het is net zoiets als Guitar Hero op de Wii maar dan voor de DS. Je moet er idd nog zo'n ding bij kopen maar das voor het gitaar spelen. Elke x als je een liedje goed speelt word je steeds beroemder ofzo. Kweet ook niet precies


    Dus je moet dat spel apart kopen voor 50 euro?? en hoe duur is dat hand dingetje dan??

    Ik zou guitar hero on tour doen!
    Ik speel zelf ook gitaar, en ik haat school, dus tja... Lijkt me duidelijk! ;)

    tja ik haat ook school. maar het lijkt me gewoon mega cool om zelf les te geven aan kleine kindjes. je gaat ook steeds hogere groep geloof ik en steedsm eer leerlingen komen er.

    i donno,moet je ff in de winkel kijken


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    i donno,moet je ff in de winkel kijken

    tja ik ga er zo heen. maar ik wil dat dus ff weten. want ik wil hem wel graag. maar als k nog meer bij die 50 euro moet leggen vind ik het te gek worden. maar het is dus alleen gitaar spelen??

    opzich wel maar dan op een hele vette manier ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    opzich wel maar dan op een hele vette manier ^^


    owkjj.. maar hoeveel moest jij dan betalen voor alleen dat spel??

    doe dn die guitar ofzeu


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    doe dn die guitar ofzeu

    tja maar als het spel alleen 50 euro is vind ik het wel duur hoor vind je niet?

    geen iddee heb gekregen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.