• 1:
    Tom wordt verliefd op een meisje. Hij doet er echt alles voor om het meisje te krijgen maar zij ziet hem maar als een player. Hij probeert het meisje te veroveren door raad te gaan vragen aan haar beste vriendin. Die wil Tom raad geven als hij haar helpt om Bill te krijgen. Ze spreken veel met elkaar af. Maar wat gebeurt er als de vriendin verliefd wordt op Tom?

    2:
    Er komt een nieuw meisje in de klas van Tom en Bill. Als ze voor de eerste keer binnenkomt beginnen alle jongens te fluiten ook Tom. Het meisje kan maar geen nieuwe vriendinnen maken dus begint ze met T&B op te trekken. Het meisje wordt echter verliefd op Tom maar durft het niet tegen hem te zeggen omdat ze haar vriendschap niet op het spel wil zetten. Ze gaan op een dag samen naar een fuif en daar begint Tom met een meisje te flirten. Het meisje is zo jaloers dat zij met Bill begint te flirten... Hoe loopt dat toch af??

    1: 0 stemmen
    2: 0 stemmen

    Die met 5 stemmen wint

    Niemand die stemt???

    Eigenlijk vind ik ze allebei goed, maar als ik moet kiezen, zou ik 1 doen.


    Think before you act.

    1


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik vind nr 1 heel goed :P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    ik vind ze allebei iets hebben ^^

    hmm
    neem maar 1 ^^


    Gilles (ll)

    1 :D

    2


    It's heavy but you are not the only one

    nummer 2 is het leukst, want ik heb het idee dat er van 1 al verhalen zijn ><

    nummer 2 is het leukst, want ik heb het idee dat er van 1 al verhalen zijn ><

    vind ik ook
    doe maar 2

    2


    Fanta rules

    2


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    2 is echt het beste xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.