• Mijn buurmeisje is een fan van Justin Bieber, (ik een fulltime metalhead) en af en toe zet die de stereo wel eens hard aan, en gaat mee lopen blèren. Dit hoor je door heel de straat, omdat ze haar raam wagewijd openzet, en daarna haar keel. Nou, zondag is bij mij dus m'n dagje rust (lees: Dagje muziekmaken), dus ik ga achter mijn drums zitten, zet net mijn microfoon goed enzo, gaat ze dus harder zingen. -facepalm- Dus ik zet een drumdemo van Judas Priest op, en ga drummen en zingen. Ik lekker genieten, gaat ze dus godverdomme NOG HARDER zingen. Weetje. Ik geniet niet meer van m'n zondagen zo. Iemand tips/napalm?

    En hebben jullie ook van die klote buurjongens/meisjes?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Badass.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja. De moeder en dochter bij onze buren zingen allebei opera-achtige musical nummers. OM 7 UUR 'S OCHTENDS.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    gooi een waterbalon door haar raam :W *'Zoiets zou ik doen*
    Of klaag over geluidoverlast bij haar ouders :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    FACEPLANT schreef:
    Ja. De moeder en dochter bij onze buren zingen allebei opera-achtige musical nummers. OM 7 UUR 'S OCHTENDS.

    Samen napalm kopen?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb echt geen idee. Persoonlijk zou ik haar waarschijnlijk in haar gezicht slaan - nadat ik vriendelijk gevraagd had ermee te stoppen -, maar ik weet niet of dat een goed idee is. (:
    Aan het einde van mijn straat woont een jongen met een nogal irritant bioritme. Hij is namelijk altijd om 3uur 's nachts wakker en hij vindt het nodig om dan de hele buurt wakker te drummen. En dan net wanneer ik in slaap begin te vallen. Thanks, bro.(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    Ik heb echt geen idee. Persoonlijk zou ik haar waarschijnlijk in haar gezicht slaan - nadat ik vriendelijk gevraagd had ermee te stoppen -, maar ik weet niet of dat een goed idee is. (:
    Aan het einde van mijn straat woont een jongen met een nogal irritant bioritme. Hij is namelijk altijd om 3uur 's nachts wakker en hij vindt het nodig om dan de hele buurt wakker te drummen. En dan net wanneer ik in slaap begin te vallen. Thanks, bro.(cat)

    Hmm, ik ben 19, ik ga dan geen 13-jarige het hoofd inslaan, wil geen problemen. Ik heb vaak genoeg geklaagd bij haar en haar ouders, maar ze luistert niet. Misschien ga ik haar dan toch een keer het hoofd inslaan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn buurjongens en -meisje zijn alledrie jonger dan zeven en ze zijn verdomd irritant --' Constant krijsen en ruziemaken en die oduers zitten er maar op te kijken. Die drie zijn de reden waarom ik geen kinderen wil.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    gewoon aanbellen.
    Of iets door haar raam gooien x')

    Ik zou haar mond toeplakken met tape.
    Ok, nu even serieus. Ik heb geen idee.


    comfort in c h a o s

    Het Justin bieber haat lied in volle borst zingen (= gillen) (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Oh, of je zet je muziek gewoon keihard :Y) Ik heb een gehele disco in mn garage staan, ik kom wel even helpen :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee.
    Alleen twee kleine jongetjes. Aan de andere kant een weduwe. Aan de overkant een redelijk jonge opa en oma. En huis andere huis aan de overkant zijn beide kinderen het huis uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jou buurmeisje lijkt op mijn zusje.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gelukkig niet het is hier heerlijk rustig :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het meisje naast me in de klas schrijft op elk blad dat ze tegenkomt "I love Justin Bieber" met onwijs veel hartjes. Ze kan enkel praten over die drol en op elke map staat wel een foto van hem. It drives me crazy -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.