• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Nou, dat zei inderdaad wat , als Louis iemand anders interessanter vond dan Peter pan. "Ik voel me vereerd." Giechelde ik en consenteerde me op zijn aanraking. "Jij ben prachtiger." Murmelde ik en genietend sloot ik even mijn ogen. "Kusje!" Ik tuiten mijn lippen en wachten ongeduldig op zijn lippen. Terwijl ik even in zijn zij prikten om hem aan te sporen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Dat mag je ook wel zijn...' Grinnikte ik, waarna ik een sepastische beweging maakte toen hij mij in mijn zij prikte. Giechelend draaide ik mijn hoofd naar hem toe, om vervolgens liefdevol mijn lippen tegen die van Harry aan te drukken. Mijn handen liet ik afglijden naar zijn krullen, waar ik mijn vingers inklemden en zacht beet ik op zijn onderlip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    En alweer gebeurde het. We hadden alweer alleen oog voor elkaar en de rest van de wereld werd vergeten. Toen Louis op mijn onderlip beet opende ik meteen mijn mond en liet ik mijn tong tussen Louis zijn lippen glijden. Mijn tong draaide een rondje langs die van hem en daarna streek ik zachtjes over zijn gehemelte.
    Ik steunde op mijn elleboog om het me iets gemakkelijker te maken en mijn hand gleed over Louis zijn borstkas heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics, ik heb dit topic echt verwaarloost D:]


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson.
    Waarneer ik Harry's tong over mijn gehemelte voel strelen verlaat een zacht kreun mijn mond en klemmen mijn vingers zich nog iets steviger vast in zijn krullen, die overigens heel erg zacht aanvoelen doordat we net uit het bad kwamen. Mijn benen verstrengel ik opnieuw met die van hem en wat geluidjes makend duw ik mezelf nog dichter tegen hem aan. Als iemand ons nu zou betrappen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis verstrengelde onze benen en duwde zich dichter tegen me aan. Het moest er vast enorm fout uitzien zo twee naakte jongens, maar ik vond het geweldig. Bijna alle fans beschreven dit dagelijks in hun fanfic. Ze moesten eens weten. Oke, ze wisten het vanwege mijn Twitter, maar dat telde niet.
    Ik verstrengelde mijn tong met die van Louis en met mijn had gleed ik over zijn borstkas terwijl ik mijn duim telkens over zijn tepel liet glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik quote hem even. Anders is het irritant om het vorige topic op te zoeken]

    Zayn Javadd Malik

    'Iets wat jij niet kent, en waar jij ook met geen vinger aan zal komen, Niall James Horan' grijnsde ik. Na nog even alles bereiden, was het klaar en ik legde de twee driehoeken op een bord. 'Een heerlijk Indisch gerecht' grinnikte ik naar Niall en ik plofte op de bank neer, kijkend naar de puppy's. 'Ze zien er allemaal zo vertederd uit' mompelde ik glimlachend. Ik zette de tv aan, waarbij ik hem op een willekeurige zender zette. Net toen ik een hap wilde nemen, zag ik een foto van gister met mij en Sonny. Daarna een foto van die keer dat ik Hatchi naar Perrie bracht. Zayn Malik gaat vreemd. Stond er. Mijn mond zakte open en het eten viel op mijn bord.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Mijn topics, hoe laat is het ongeveer hier?]


    •*• Lululu •*•

    [-]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Een zacht geluidje verliet mijn mond toen ik Harry's duim over mijn tepel heen voelde, steeds opnieuw. Naar adem happend maakte ik mezelf los van Harry en leunde met mijn voorhoofd tegen de zijne aan. 'Ik hou van je,' murmelde ik zachtjes, waarna ik nog een klein kusje op zijn lippen drukte, mijn vingers liet ik iets naar beneden zakken en ze lagen nu in zijn nek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik kon alleen nog maar glimlachen na Louis zijn worden en volgens mij hadden de vlinders in mijn buik hun speelkwartier. Ik liet mijn hand stilliggen en sloot mijn ogen even. "Ik hou ook van jou." Murmelde ik op dezelfde toon terug. Ja. Harry the flirt hield van iemand. Van zijn beste vriend nog wel. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer opendoe van Louis en bleef hem liefelijk kusjes geven. "Heel erg veel."
    Had iemand ander stel dat na de eerste dag al tegen elkaar gezegd, had ik ze vierkant uitgelachen. Maar nu niet. Want nu waren het Louis en ik. En we kenden elkaar immers al jaren. En al die tijd hield ik al van hem.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 13:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Allerlei kriebels raasde door mijn buik heen toen Harry hetzelfde terug zei. Genietend sloot ik mijn ogen toen Harry me kusjes bleef geven en een rilling liep over mijn rug heen, mijn handen liet ik nog iets meer naar beneden afzakken en ik tekende rustig cirkeltjes op zijn rug. Ik kon het eigenlijk gewoon nog niet zo heel goed bevatten, een dag geleden wisten we nog niet eens dat we op elkaar verliefd waren en nu lagen we hier innig te zoenen en hadden zelfs al seks gehad. Maar ik vond het geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [FJDJHFJDJD. Heb ik weer niks door. In de RPG is 't in de ochtend]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Plots bedacht in me iets en stopte ik met kusjes geven. "We moeten je spullen nog ophalen." Glimlachte ik en tekende random figuurtjes op Louis zijn borstkas.
    Ik vond het een geweldig idee Louis hier gewoon naartoe te verhuizen en had er enorm zin in. We woonde toch al praktisch bij elkaar dus veel zou er toch niet veranderen. Ik gaf hem nog een kus en beet speels even op zijn onderlip. Maar liet toch los.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''