• Ik krijg wat van mijn oren zeg. Aangezien er een drukverschil in zit, doen mijn oren sowieso al anders dan die van anderen (denk aan het ploppen in vliegtuigen en tunnels), en ik heb ook een gehoorprobleem erboven op. Nu heb ik dus vaak dat er iets met de druk gebeurd waardoor ik nog minder hoor, maar nu is het zo erg dat ik amper iets hoor! De vorige keer ben ik al naar het AMC geweest, hebben ze tests gedaan en kwamen ze met een oplossing maar die hielp dus niets en nu heb ik het alleen maar erger. Moet ik zometeen het AMC mailen want ik kan niet bellen (ik ben 18+ dus mijn moeder mag het niet, dat weigeren ze gewoon). Het is zo frustrerend, want ik durf niet naar mijn stage (Daarvoor moet ik een uur reizen en dat vind ik echt gevaarlijk als ik amper iets kan horen). En en en en het is gewoon gemeen. :/


    Your make-up is terrible

    Zecora schreef:
    (...)
    Wtf dat lees ik toch? -.-


    Ik zie niet waar. :'D
    Ik heb gewoon gehoorproblemen.


    Your make-up is terrible

    Hmhm, dat is ook zo. Je word er niet gelijk dom van ofzo, het is hetzelfde als een bril eigenlijk.

    Modmededeling: Bericht aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:22 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zie niet waar. :'D
    Ik heb gewoon gehoorproblemen.

    Aha okee. Nouja ik vind het wel zwákke oren [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:22 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zecora schreef:
    (...)
    Aha okee. Nouja ik vind het wel zwákke oren [a]


    Je hebt pas zwakke oren als je constant oorontsteking hebt. :'D

    Nee, ik heb een verslapt trommelvlies, platte trilhaartjes en nog iets.


    Your make-up is terrible

    Oooh, maar je hebt ook hele gave hoor. Ik heb een doorzichtige met paarse knopjes, ziet er op zich wel heel mooi uit.
    Het is alleen heel moeilijk te begrijpen voor anderen net zoals ze gaan zeggen (daar moet je op letten) 'Als ze het niet gehoord heeft moet ze het maar vragen.' Je kan ook niet vragen naar iets dat je niet gezien hebt.

    Modmededeling: Bericht aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:23 ]


    Your make-up is terrible

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:24 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken het, ik heb ook last van poppende oren. Ik heb er al last van als ik in een auto zit. Ik heb nu neusspray ervoor, maar het werkt niet echt ):


    Destroy what destroys you.

    Oooh, dat is echt lullig zeg! Alsof jij daar iets aan kan doen. :x Het is ook supervermoeiend om op te letten als je minder hoort, veel erger dan bij anderen. En nog het ergste is dat mensen 'laat maar' gaan zeggen als je het nog eens vraagt.
    32 is best al veel. Ik heb aan de ene kant 40 en aan de andere kant 60.

    Modmededeling: Bericht aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:24 ]


    Your make-up is terrible