• Mijn hele klas zit zo ongeveer aan de drank en drugs en roken enzo en ik en nog een paar doen dat niet of in veel mindere mate. Natuurlijk trekt dat naar mekaar toe en zal ik ook niet zo snel vrienden willen worden met alcoholnuttigende (wiet)rokers. Nu heb ik dus een paar vriendinnen in mijn klas, waar iets mee aan de hand is:
    S = Zat vorig jaar ook bij me in de klas, is vetvaak ziek
    J = Is bijna nooit ziek
    E = Spijbelt vaak vanwege problemen bij haar thuis

    Nu is het zo dat aan het begin van het jaar S en ik alleen mekaar konden, voor de rest konden we niemand uit mijn klas, die toen nieuw was voor ons. Ik heb toen een aantal oogoperaties moeten ondergaan en ben daardoor zeker 2/ 2,5 maand niet naar school geweest. S is bevriend geraakt met bovengenoemde J en E. Maar ik heb nooit echt een band met ze kunnen opbouwen. Als S er is, is er echt een clubje EJSG. Als S er niet is, is het G & J. Als E er niet is, is het SGJ. Als S en J er niet zijn, ben ik in principe een loner. Heel raar. Dus ik krijg door dat ik niet echt bevriend ben met E, terwijl dat wel zo lijkt als J en S er wel zijn.
    Kom me nou niet vertellen dat ik met haar moet gaan praten, want zij heeft nogal een aparte persoonlijkheid. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oke, nou in dat geval heb ik geen tips :'D
    Geen idee of je daar behoefte aan had tho.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken dat probleem.

    Konden moet kenden zijn, denk ik. Maar toch, ga dingen doen met z'n allen en praat in het groepje over hoe dat jij erover denkt. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Krull schreef:
    Ik ken dat probleem.


    Heel erg, dat heb ik dus ook, maar geen idee wat ik er tegen moet doen o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    Konden moet kenden zijn, denk ik. Maar toch, ga dingen doen met z'n allen en praat in het groepje over hoe dat jij erover denkt. (:

    Denk ik ook. Konden is van kunnen, dacht ik.(krul)

    OT: Ach, als je zelf zegt dat haar beter leren kennen geen optie is, stel ik voor dat je nog een paar andere leuke vriendinnen maakt bij wie je wel kan gaan staan? ;'D


    effort never betrays you

    Arrow schreef:
    (...)

    Heel erg, dat heb ik dus ook, maar geen idee wat ik er tegen moet doen o.O

    Elkaar na schooltijd op Quizlet steunen (cat).

    January schreef:
    (...)
    Denk ik ook. Konden is van kunnen, dacht ik.(krul)

    OT: Ach, als je zelf zegt dat haar beter leren kennen geen optie is, stel ik voor dat je nog een paar andere leuke vriendinnen maakt bij wie je wel kan gaan staan? ;'D

    Ik heb veel vriendinnen, echt veel, alleen de meesten zitten niet in mijn klas, dus die zie ik in de pauze. Een aantal zitten niet eens op mijn school en een heel aantal woont in Zoetermeer. En ik ga écht niet bevriend raken met die alcoholisten.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ohgod, niet weer zo'n 'A zei over B die weer zei over C dat D zei dat E zei dat F verschrikkelijk is.' Kutletters.

    OT: toch maar even lezen..
    Hmm, ik zou, als ik jou was, gewoon dingen met z'n allen gaan doen zodat jullie elkaar beter leren kennen. Ofzo.
    Best lastig probleem eigenlijk.


    Opgeven is geen optie.

    Ken ik :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb precies jouw probleem al mijn maatjes zitten al op het MBO en een vriendin waarvan ik dacht dat het een vriendin was heeft me lekker laten vallen. (cat)


    SLOAN.

    January schreef:
    (...)
    Denk ik ook. Konden is van kunnen, dacht ik.(krul)

    OT: Ach, als je zelf zegt dat haar beter leren kennen geen optie is, stel ik voor dat je nog een paar andere leuke vriendinnen maakt bij wie je wel kan gaan staan? ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'