• Gisteren ben ik bedreigd door een aantal buitenlanders. Ik ben totaal niet racistisch, maar hun haat ik gewoon. Dit is al de derde keer dat we (ik en mijn vriend) een aanvaring met hun hebben gehad. Eerste keer liep het op niets uit, de tweede keer kwam de oudere broer erbij en gisteren kwam de halve flat. Op een gegeven gooiden ze de hele tijd een bal tegen mijn harses en ik kan af en toe mijn woede niet onder controle houden, dus ben ik gaan slaan. Het was nog niet eens een minuut dat ik flipte, ik werd gelijk weer rustig (hierdoor ben ik best trots op mezelf, hihi). Maarja, schijnbaar had ik een horloge kapot gemaakt en nu moet ik dat persé vergoeden. Lik mn reet dat ik dat ga doen, aangezien zij eerst mijn sleutels hadden gejat. Ze gaven het pas terug toen mijn vriend de politie aan de lijn had. Vervolgens kreeg ik te horen, dat wanneer ze me alleen (goh, voorspelbaar) zouden zien, ze me gingen verkrachten en in elkaar meppen. Mijn vriendje natuurlijk boos, dus dat werd weer knokken. Uiteindelijk gingen we na een uur ruzie hebben weg ofzo. Mijn vriend en ik hebben er beide niets aan over gehouden.


    Ik ben gemeen xoxo

    sommige mensen zijn gewoon asociaal. :(


    kill it with fire.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 16:08 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Nou, gezellig. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Volgende keer moet je gewoon meteen weggaan. Aangifte doen is wel slim, maar meestal doet de politie er niks mee helaas.


    Where words fail, music speaks

    Pariah schreef:
    Nou, gezellig. (cat)
    \:Y)


    Ik ben gemeen xoxo

    doe aangifte, want dit is niet normaal wat ze doen

    Doodschieten die handel.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    What the hell 0.0
    Das niet niks, wat een asociale mensen! Bah.
    Gelukkig dat je verder niks, maar ik vind het echt niet normaal!

    btw: hun bestaat niet als persoon -> hen/zij


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Kan je daar geen straatverbod of iets voor aanvragen?


    i put the fun in funeral

    Hoshizora schreef:
    What the hell 0.0
    Das niet niks, wat een asociale mensen! Bah.
    Gelukkig dat je verder niks, maar ik vind het echt niet normaal!

    btw: hun bestaat niet als persoon -> hen/zij

    Vorige week had ik nog geleerd dat je hun nog wel mocht gebruiken. MBO sucks.
    @sinasappel
    Nee, ik ga niet weg. Ze zeiden wel 'rot op uit onze buurt', maar dan kan ik terugzeggen 'rot op uit mijn land'. Toch? Ik laat me niet wegjagen uit plekken uit het land waar IK vandaan kom.
    -sorry als dit heel erg racistisch overkomt-


    Ik ben gemeen xoxo

    Dude. Politie, serieus.
    Zulke gasten mogen ze wat mij betreft meteen terugflikkeren naar hun eigen land. Toekomstige criminelen. Of met een tandenborstel het plein laten schoonmaken. Soms heeft Wilders best goeie ideeën..
    Ps: And let me guess: als je één zo'n sukkeltje tegenkomt zonder z'n vriendjes doet ie 't in z'n broek. Of zit ik ernaast..? :/

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 16:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    1. aangifte
    2.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 16:12 ]


    Shoganai i ne~



    Meid, doe aangifte voordat ze het echt doen. Je kunt die bedreigingen beter serieus nemen, ik ben ook bedreigd dus ik weet wat je doormaakt. Het komt allemaal goed zo lang je maar aangifte doet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nederland gaat eraan door zulke mensen(cat)
    Maar je moet écht naar de politie gaan en aangifte doen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    Nederland gaat eraan door zulke mensen(cat)
    Maar je moet écht naar de politie gaan en aangifte doen


    Doodschieten/stenigen of terug-/wegsturen.:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Doodschieten/stenigen of terug-/wegsturen.:Y)


    Aan de hamsters voeren!


    quidquid excusatio prandium pro