• De stelling van vandaag luidt:
    Daklozen kiezen er zelf voor om dakloos te zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goh, wat denk je zelf.


    ars moriendi

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    ja


    cakes taking over the world

    Eh, nee.

    Nee. Een samenloop van onfortuinlijke gebeurtenissen zorgt er meestal voor. Anders ben je er otfewel in geboren oftewel door je eigen schuld in beland.
    Er is niemand die vrijwillig dakloos zou willen zijn, hoor.


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee


    You can run but not hide

    Nee.

    Deze stelling is toch al geweest of zit ik fout =X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik dénk het niet, want wie wil er nu dakloos zijn. Ik denk dat het grootste deel gewoon rekening op rood staat en dan geen kant meer op kunnen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    GerardWay schreef:
    Nee.

    Deze stelling is toch al geweest of zit ik fout =X

    Jep, ik dacht net hetzelfde toen ik de titel las. ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Siren schreef:
    Nee. Een samenloop van onfortuinlijke gebeurtenissen zorgt er meestal voor. Anders ben je er otfewel in geboren oftewel door je eigen schuld in beland.
    Er is niemand die vrijwillig dakloos zou willen zijn, hoor.


    Toch vind ik het best dubbel.
    Ik ben het met Siren eens, maar aan de andere kant zijn er ook genoeg wegen (of dat nou weet ik veel welke stichting is, of overheidsinstanties of wat dan ook, ik noem maar wat..) die hulp kunnen bieden. Dus hoe weinig middelen je ook hebt, op straat leven is niet nodig. Vaak weten mensen hier gewoon te weinig van af of zijn ze de weg kwijt gewoon door pure wanhoop.


    Everybody's got me looking in the wrong direction..

    Er zijn mensen die zo gek zijn zwerver te worden, er zijn mensen die uit hun huis werden gezet, er zijn mensen die hun huis moesten verkopen, er zijn mensen die bestolen zijn, er zijn mensen die hun aandelen verloren zijn, er zijn mensen wiens bedrijf failliet is, er zijn mensen die nooit een huis hebben gehad, er zijn mensen die de huur niet meer konden betalen, er zijn mensen die aan drugs en alcohol verslaafd zijn, er zijn mensen die een deurwaarder aan de deur hadden, moet ik doorgaan? :$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja en Nee? (drugsverslaafd vind ik soort van je eigen keuze, je kunt nee zeggen)


    Alis volat propriis

    Nee, absoluut niet!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Eens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Siren schreef:
    Nee. Een samenloop van onfortuinlijke gebeurtenissen zorgt er meestal voor. Anders ben je er otfewel in geboren oftewel door je eigen schuld in beland.
    Er is niemand die vrijwillig dakloos zou willen zijn, hoor.


    Tom and Georg could write a bad romance.