• Bij welke supermarkt doe jij de boodschappen.

    Ik altijd bij Jan linders of albert heijn.

    Mij zou je nooit bij de aldi ofzo zien.

    Omdat:
    1.het te onoverzichtelijk voor mij is.
    2.Het te ver bij mij vandaan ligt.

    En jij?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:54 ]

    Mijn moeder doet boodschappen bij de C1000, Poiesz, Aldi en Lidl.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Albert Heijn, Jumbo en soms de Em-Té, die zit het dichtste bij als ik iets moet halen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Oh! En ook de spar (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    wij hebben hier op het dorp een Lidl & Spar, dus meestal ga ik daar heen, maar in de stad waar mijn school is ga ik altijd naar de Jumbo


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Jezus ik heb niks tegen aldi maar het is gewoon niet mijn winkel en het ligt ook tever bij mij vandaan.

    Hale schreef:
    Jezus ik heb niks tegen aldi maar het is gewoon niet mijn winkel en het ligt ook tever bij mij vandaan.

    Het komt totaal anders over en ik weet zeker dat je het ook zo bedoelde totdat iedereen weer boos op je werd. Seriously, fuck off. Er is niks mis met de Aldi, dus zeik niet.

    Dus. Maar. Albert Heijn, Jumbo, al haalt mijn moeder de flesjes water bij de Lidl want die flesjes zijn fijn om mee naar school te nemen :Y)

    Ohja, en de Makro lol.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:59 ]

    Ik heb echt een hekel aan de AH x'D Ik ga altijd naar de C1000 :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hooligan schreef:
    (...)
    Het komt totaal anders over en ik weet zeker dat je het ook zo bedoelde totdat iedereen weer boos op je werd. Seriously, fuck off. Er is niks mis met de Aldi, dus zeik niet.

    Dus. Maar. Albert Heijn, Jumbo, al haalt mijn moeder de flesjes water bij de Lidl want die flesjes zijn fijn om mee naar school te nemen :Y)


    Nee jezus ik geef ook maar verdomme mijn mening!

    ALDI IS GEWOON NIET MIJN WINKEL KLAAR!

    En dan hoeven juilie niet zo te gaan doen.

    C1000, Aldi, Lidl, de Makro (lang leve een moeder die zelfstandig onderneemster is) en in de pauze soms naar de Ap omdat die praktisch naast de school zit. ^^

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:55 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb een hekel aan de AH, maar die hebben we hier gelukkig toch niet (:

    Ik ga meestal naar de Deen als ik wat moet hebben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ardency schreef:
    C1000, Aldi, Lidl, de Makro (lang leve een moeder die zelfstandig onderneemster is) en in de pauze soms naar de Ap omdat die praktisch naast de school zit. ^^

    Makroooo :9~ Ik word altijd net een klein kind als ik in die winkel ben. Sowieso is het cool omdat alles daar gigantisch groot verpakt is haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee jezus ik geef ook maar verdomme mijn mening!

    ALDI IS GEWOON NIET MIJN WINKEL KLAAR!

    En dan hoeven juilie niet zo te gaan doen.

    Maar je zegt het alsof je je hoger voelt dan mensen die wél naar de Aldi gaan, dat is beledigend weet je, want er zijn ook mensen die wat minder geld hebben.

    Ik heb nog nooit van de Colruyt gehoord. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Reassurance schreef:
    (...)
    Makroooo :9~ Ik word altijd net een klein kind als ik in die winkel ben. Sowieso is het cool omdat alles daar gigantisch groot verpakt is haha.

    Hahahaha omg ja. En dan zie je verpakkingen en dan zitten er zo 100 stuks in en dan wil je het alleen daarom :Y)

    Captain schreef:
    Colruyt.
    En wat is er mis me de aldi? Het is echt een topwinkel.
    Wil je jezelf weer voordoen als een rijke snob ofzo of een bitch met veel geld die walgt van de armen?
    Go to hell, je werkt zelfs op mìjn zenuwen.

    Daaaaaamn je kan ook overdreven reageren. Ik hou ook niet van de aldi, ben ik nu ook een bitch met veel geld? :W


    -