• Wanneer Harry Styles en [..] hun eerste en laatste ruzie hebben loopt alles fout af. [..] loopt helemaal van streek uit hun appartement waar het onmogelijke gebeurt; Zonder te
    kijken loopt ze de straat over en word ze overreden door een dronken bestuurder, ze is opslag overleden.
    Harry is helemaal van streek, [..] was de liefde van zijn leven en door een stom voorval is hij haar voor goed kwijt. Harry was zichzelf niet meer en op verzoek van zijn bandleden ging hij een maand naar spanje, Barcelona, in het kleine vakantiehuisje van zijn tante.
    Toen Harry op een avond in de binnenstad slenterde viel zijn blik op een meisje, ze speelde gitaar langs de straatkant en enkele voorbijgangers gooiden enkele centen in haar hoedje. Ze leek verdacht veel op [..] en Harry was vast besloten er achter te komen hoe alles in elkaar zat.


    Doen?
    Origineel?
    Opmerkingen?
    Titel?
    Waarschuwen?


    all I want is the taste that your lips allow

    Doen? Ja
    Origineel? Ja
    Opmerkingen?
    Titel? She looks like [..]
    Waarschuwen? Ja


    Physics is awesome

    Doen? Ja!
    Origineel? Ja,
    Opmerkingen? Het is echt een goed idee ;r
    Titel? Could it be?
    Waarschuwen? Yes please.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Doen?
    Als je het zelf wilt, ja. (:
    Origineel?
    Opzich best origineel, maar het klinkt een beetje voorspelbaar. ;$.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen? Ja ^^
    Origineel? Ja
    Opmerkingen? /
    Titel? ?geenidee?
    Waarschuwen? Yeah :)


    Love is louder than the pressure to be perfect

    Doen? Ja
    Origineel? Ja
    Opmerkingen? nee
    Titel? geen idee
    Waarschuwen?. ja
    .

    Ik weet niet of het orgineel is, zo klinkt het niet orgineel. Maar als je iets orgineels met de relatie tussen de meisjes doet kan het nog anders uitpakken (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Ik weet niet of het orgineel is, zo klinkt het niet orgineel. Maar als je iets orgineels met de relatie tussen de meisjes doet kan het nog anders uitpakken (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Doen?Ja
    Origineel?Ja/redelijk
    Opmerkingen? Nothing
    Titel? Could it be her?
    She just the same.
    Wow I thought she was dead
    Waarschuwen? YES!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 21:33 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Strobe schreef:
    Wanneer Harry Styles en [..] hun eerste en laatste ruzie hebben loopt alles fout af. [..] loopt helemaal van streek uit hun appartement waar het onmogelijke gebeurt; Zonder te
    kijken loopt ze de straat over en word ze overreden door een dronken bestuurder, ze is opslag overleden.
    Harry is helemaal van streek, [..] was de liefde van zijn leven en door een stom voorval is hij haar voor goed kwijt. Harry was zichzelf niet meer en op verzoek van zijn bandleden ging hij een maand naar spanje, Barcelona, in het kleine vakantiehuisje van zijn tante.
    Toen Harry op een avond in de binnenstad slenterde viel zijn blik op een meisje, ze speelde gitaar langs de straatkant en enkele voorbijgangers gooiden enkele centen in haar hoedje. Ze leek verdacht veel op [..] en Harry was vast besloten er achter te komen hoe alles in elkaar zat.


    Bij de rode woorden praat je tegenwoordige tijd, en je gaat ineens over in verleden tijd (blauw).. Dat zou je wel moeten aanpassen, want dat leest nogal. Vervelend.. (ik heb niet alle woorden gekleurd, luiheid overheerst)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh en op zich, het idee vind ik wel nice (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Doen? Ja
    Origineel? Ja
    Opmerkingen? x
    Titel? x
    Waarschuwen? Ja


    Bitch, get out of the sun. I hate the smell of burning plastic.

    Titel -
    The Shadow/Mirror in my Mind.


    ' Nyctophilia '

    Doncaster schreef:
    Ik weet niet of het orgineel is, zo klinkt het niet orgineel. Maar als je iets orgineels met de relatie tussen de meisjes doet kan het nog anders uitpakken (:

    ^dat (:


    Save me from myself.