• hoi XD
    ik krijg binnenkort een arm sleeve. jullie weten wel over heel je arm? ja oké top. maar ik vroeg me af of iemand van jullie goeie plaatjes heeft voor ideeën en of jullie zelf nog ideeën hebben voor wat ik er op wil etc.
    en weet iemand hoe pijn het doet? xd op heel je arm?
    alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    oordeel niet te snel over iemand.

    ARM SLEEVE OP JE 16E?!
    Lijkt me niet zo slim.. mja, wie ben ik om je tegen te houden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hel schreef:
    (...)

    het was niet aanvallend maar feiten.
    En juist omdat ik het beter weet, wijsheid komt helaas voor jou met een oudere leeftijd en een grotere hoeveelheid aan tattoo's. Je bent 16, je wil een sleeve laten zetten. Ik ga er vanuit dat je nog bezig bent met school(wat verstandig zou zijn) en je inkomsten hebt van een bijbaantje. Dan moet je nog zien dat je er mag blijven werken, of dat je überhaupt ergens aangenomen wordt. Dat jij maar voor een gedeelte weet wat je erop laat zetten geeft al genoeg aan dat je het niet moet doen. Waarom? omdat je anders iets gaat laten zetten wat je nu leuk vind en wat je over 10 jaar weg laat halen. wacht tot je achttien bent, kijk nog eens naar de dingen die je nu wil laten zetten, dan praten we daarna nog eens.

    Of jenou 16, 18 of 30 bent, je zal later toch wel denken: Mijn god waarom heb ik juist dát er op gezet? - het hoeft niet altijd iets te betekenen.


    Forever.

    Hel schreef:
    (...)

    het was niet aanvallend maar feiten.
    En juist omdat ik het beter weet, wijsheid komt helaas voor jou met een oudere leeftijd en een grotere hoeveelheid aan tattoo's. Je bent 16, je wil een sleeve laten zetten. Ik ga er vanuit dat je nog bezig bent met school(wat verstandig zou zijn) en je inkomsten hebt van een bijbaantje. Dan moet je nog zien dat je er mag blijven werken, of dat je überhaupt ergens aangenomen wordt. Dat jij maar voor een gedeelte weet wat je erop laat zetten geeft al genoeg aan dat je het niet moet doen. Waarom? omdat je anders iets gaat laten zetten wat je nu leuk vind en wat je over 10 jaar weg laat halen. wacht tot je achttien bent, kijk nog eens naar de dingen die je nu wil laten zetten, dan praten we daarna nog eens.


    Lol, tattoos zijn véel meer sociaal geaccepteerd dan eerst hoor, je ziet overal mensen met zichtbare tattoos werken.
    + het is alsnog háar keuze, daar heeft ze jouw toestemming niet voor nodig :'D
    Er zit niet een hele 'research' achter het tattoo-zet gebeuren, alleen dat het lang duurt, veel kost en er voor áltijd staat.
    Als je daar gewoon mee om kunt gaan en het nog steeds wilt,
    why not. It's your body.

    Om eerlijk te zijn vind ik zo'n onder getatoeëerde arm niet mooi. Ook voor later is het niet handig omdat veel mensen het niet netjes vinden voor bij een baan (behalve als je in een tattooshop wil werken natuurlijk) Dus ik zal het je niet aanraden.

    Zelf wil ik later (dus wanneer ik meerderjarig en er zeker over ben) graag het woord Loyalitas op mijn rug hebben. En iets voor mijn mama in mijn zij. Maar dat ga ik nu nog niet doen.

    OT: In de tattooshop zijn er duizende voorbeelden, dus ja.


    Alleen maar tranen van geluk

    CocoFanta schreef:
    (...)

    laat me ja ga er niet meer mee bemoeien ik heb er goed over na gedacht klaar punt nu uit ik vraag tips geen dingen die jij beter weet dus klaar nu ja? dankjewel....
    ik vind het gewoon niet zo fijn dat jij alles beter moet weten
    iedereen weet net zo veel als andere fzo


    Maak je niet zo druk. Dat gaat ten koste van je bloeddruk.
    Maar goed. Een slinger bloemen? Jaja, dat moet je doen. En je post toch zeker wel een foto?
    En als jij dat wil, dan moet je dat zeker. Ik heb eerder iets tegen homoseksualiteit dan piercings en tattoo's, maar ik ben nu eenmal vreemd. Het is je eigen lichaam, maar onthoud goed, het is een onomkeerbaar proces.
    Denk goed na, denk nog eens, en doe dan wat je hart je verteld, maar als je hart verteld dat je dit graag wilt, dan moet je dat vooral doen!
    Maar als ik je een mij-advies mag geven: doe eerst een paar kleintjes, en dan pas je hele arm onder. Maaaaaaaaaar, zoals ik al zij, luister alleen naar de positieve reacties, of beter gezegd, doe hier alleen maar ideeën op, en geen trauma's.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Maak je niet zo druk. Dat gaat ten koste van je bloeddruk.
    Maar goed. Een slinger bloemen? Jaja, dat moet je doen. En je post toch zeker wel een foto?
    En als jij dat wil, dan moet je dat zeker. Ik heb eerder iets tegen homoseksualiteit dan piercings en tattoo's, maar ik ben nu eenmal vreemd. Het is je eigen lichaam, maar onthoud goed, het is een onomkeerbaar proces.
    Denk goed na, denk nog eens, en doe dan wat je hart je verteld, maar als je hart verteld dat je dit graag wilt, dan moet je dat vooral doen!
    Maar als ik je een mij-advies mag geven: doe eerst een paar kleintjes, en dan pas je hele arm onder. Maaaaaaaaaar, zoals ik al zij, luister alleen naar de positieve reacties, of beter gezegd, doe hier alleen maar ideeën op, en geen trauma's.


    ik neem ook eerst een halve sleeve : )


    oordeel niet te snel over iemand.

    Thinfeather schreef:
    (...) Je mag zelfs al onder de 16 zolang je toestemming hebt van minimaal één van je ouders/voogd.


    dat klopt :Y)


    oordeel niet te snel over iemand.

    CocoFanta schreef:
    (...)

    laat me ja ga er niet meer mee bemoeien ik heb er goed over na gedacht klaar punt nu uit ik vraag tips geen dingen die jij beter weet dus klaar nu ja? dankjewel....
    ik vind het gewoon niet zo fijn dat jij alles beter moet weten
    iedereen weet net zo veel als andere fzo


    Nee, jij bent 16, ik 21.. Ik kan jou dingen vertellen waarvan jij het bestaan nog niet eens weet. Waarom? Omdat dat te maken heeft met leeftijd en ervaringen. Je zit nog in je leerfase, en je groeifase.

    Ik moet niet alles beter weten. In dit geval wéét ik het gewoon beter. Ik heb tattoo's, en ik heb om me heen gekeken en zat mensen gezien die 'het domme gansje' moeten uithangen ongeveer net zulke dingen te gaan doen als jij wil. Je moet ook je gang gaan, ik verbied je niets. Ik waarschuw je alleen, staat het je niet aan, heb je pech want iedereen mag reageren op het forum ;) Ik gaf je een tip, wacht tot je 18 bent en vraag anderen niet wat jij moet laten zetten want JIJ moet ermee rondlopen voor de rest van je leven! Dat is een feit. Ik doe niets liever dan tieners aanmoedigen om een fucking pooh beer op je arm te laten zetten. kun je later trots op zijn als je 30 bent en iemand je vraagt of er een betekenis aanzit "Ja ik was jong en vroeg anderen wat ik moest laten zetten." Je moet het niet zien als een aanval want dat is het niet. Het is een waarschuwing. Ga naar een tattoo artiest eens en vraag wat die ervan vind dat jij op je 16e een sleeve wil laten zetten. Wat wil jij later voor werk gaan doen? Zou je lerares willen worden (bij wijze van) dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet gaat lukken met een sleeve want dan moeten ze je niet meer, het staat niet representatief. Dat is niet mijn mening want ik heb zelf 8 tattoos, maar de mening van het grootste gedeelte van Nederland dat nog ouderwets is ingesteld. Daarom zeg ik dat je na moet denken. Een tattoo is niet alleen maar 'een versiering' maar zegt ook een heleboel over jou als persoon. Deal with it, want het ís nu eenmaal de waarheid, like it or not.

    Hel schreef:
    (...)

    Nee, jij bent 16, ik 21.. Ik kan jou dingen vertellen waarvan jij het bestaan nog niet eens weet. Waarom? Omdat dat te maken heeft met leeftijd en ervaringen. Je zit nog in je leerfase, en je groeifase.

    Ik moet niet alles beter weten. In dit geval wéét ik het gewoon beter. Ik heb tattoo's, en ik heb om me heen gekeken en zat mensen gezien die 'het domme gansje' moeten uithangen ongeveer net zulke dingen te gaan doen als jij wil. Je moet ook je gang gaan, ik verbied je niets. Ik waarschuw je alleen, staat het je niet aan, heb je pech want iedereen mag reageren op het forum ;) Ik gaf je een tip, wacht tot je 18 bent en vraag anderen niet wat jij moet laten zetten want JIJ moet ermee rondlopen voor de rest van je leven! Dat is een feit. Ik doe niets liever dan tieners aanmoedigen om een fucking pooh beer op je arm te laten zetten. kun je later trots op zijn als je 30 bent en iemand je vraagt of er een betekenis aanzit "Ja ik was jong en vroeg anderen wat ik moest laten zetten." Je moet het niet zien als een aanval want dat is het niet. Het is een waarschuwing. Ga naar een tattoo artiest eens en vraag wat die ervan vind dat jij op je 16e een sleeve wil laten zetten. Wat wil jij later voor werk gaan doen? Zou je lerares willen worden (bij wijze van) dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet gaat lukken met een sleeve want dan moeten ze je niet meer, het staat niet representatief. Dat is niet mijn mening want ik heb zelf 8 tattoos, maar de mening van het grootste gedeelte van Nederland dat nog ouderwets is ingesteld. Daarom zeg ik dat je na moet denken. Een tattoo is niet alleen maar 'een versiering' maar zegt ook een heleboel over jou als persoon. Deal with it, want het ís nu eenmaal de waarheid, like it or not.


    nee je vind het gewoon leuk. kan je nu ophouden ik ben al gewaarschuwd en ik heb al gepraat met een tattoo artiest. wil je please nu ophouden je maakt me nogal boos nu. ik kan er niet tegen dat jij zo praat weetje dankje. verder wil ik gewoon plaatjes ok!


    oordeel niet te snel over iemand.

    Hel schreef:
    (...)

    Nee, jij bent 16, ik 21.. Ik kan jou dingen vertellen waarvan jij het bestaan nog niet eens weet. Waarom? Omdat dat te maken heeft met leeftijd en ervaringen. Je zit nog in je leerfase, en je groeifase.

    Ik moet niet alles beter weten. In dit geval wéét ik het gewoon beter. Ik heb tattoo's, en ik heb om me heen gekeken en zat mensen gezien die 'het domme gansje' moeten uithangen ongeveer net zulke dingen te gaan doen als jij wil. Je moet ook je gang gaan, ik verbied je niets. Ik waarschuw je alleen, staat het je niet aan, heb je pech want iedereen mag reageren op het forum ;) Ik gaf je een tip, wacht tot je 18 bent en vraag anderen niet wat jij moet laten zetten want JIJ moet ermee rondlopen voor de rest van je leven! Dat is een feit. Ik doe niets liever dan tieners aanmoedigen om een fucking pooh beer op je arm te laten zetten. kun je later trots op zijn als je 30 bent en iemand je vraagt of er een betekenis aanzit "Ja ik was jong en vroeg anderen wat ik moest laten zetten." Je moet het niet zien als een aanval want dat is het niet. Het is een waarschuwing. Ga naar een tattoo artiest eens en vraag wat die ervan vind dat jij op je 16e een sleeve wil laten zetten. Wat wil jij later voor werk gaan doen? Zou je lerares willen worden (bij wijze van) dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet gaat lukken met een sleeve want dan moeten ze je niet meer, het staat niet representatief. Dat is niet mijn mening want ik heb zelf 8 tattoos, maar de mening van het grootste gedeelte van Nederland dat nog ouderwets is ingesteld. Daarom zeg ik dat je na moet denken. Een tattoo is niet alleen maar 'een versiering' maar zegt ook een heleboel over jou als persoon. Deal with it, want het ís nu eenmaal de waarheid, like it or not.


    Seriously, ze heeft niet om je "wijsheid" gevraagd maar ideeën. En je komt een beetje arrogant over, wat behoorlijk irritant is eigenlijk.. Laat der toch lekker doen, je bent der moeder niet. - En dat laatste is helemaal geen waarheid. Er zijn zat mensen die een tattoo nemen die ze gewoon leuk vinden, en dus als versiering is. Dat jij daar nou eenmaal zou over denkt, oké, maar niet iedereen denkt zo.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 18:08 ]


    Forever.

    Thinfeather schreef:
    (...)

    Seriously, ze heeft niet om je "wijsheid" gevraagd maar ideeën. En je komt een beetje arrogant over, wat behoorlijk irritant is eigenlijk.. Laat der toch lekker doen, je bent der moeder niet. - En dat laatste is helemaal geen waarheid. Er zijn zat mensen die een tattoo nemen die ze gewoon leuk vinden, en dus als versiering is. Dat jij daar nou eenmaal zou over denkt, oké, maar niet iedereen denkt zo.


    dankje Thinfeather. even tegen hell: ik vroeg niet iemands mening namelijk


    oordeel niet te snel over iemand.

    Ik denk dat Hel gelijk heeft dat het iets waar je heel goed over moet nadenken. Ik ben 18 en heb ook een tattoo op mijn voet en het is iets waar ik heel goed over nagedacht heb. Gewoon alleen al om het feit dat je er heel je leven mee rond moet lopen. En zelf zou ik nooit een sleeve laten zetten.
    En 16 is inderdaad jong. En als ik er over nadenk is 18 jaar zelfs nog jong. En ik ben bij een van de beste tattoo artiesten in Belgie geweest en het mocht dan ook absoluut niet onder de 18 jaar.
    Maar als je er goed over nagedacht heb & je bent er echt zeker van. Je hebt je toekomst overdacht. Dan zou ik het doen (:

    & Deze vind ik btw wel mooi



    of deze.


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ik ben het eerlijk gezegd wel met Hel eens..

    En ff een vraag, wanneer is binnenkort? (:
    Want als die binnenkort al binnen een maandje is ofzo, en je weet niet wat voor sleeve je wilt.. Dan denk ik dat je dan toch even moet wachten ermee..
    Je kan nu wel zeggen van JA !! dit plaatje wil ik ;d hij is het helemaal..
    & dan paar weekjes erna heb je zoiets van; Gatverdamme.. Snap je ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    weetje misschien moet ik dit maar sluiten ik vroeg om plaatjes en of ideeën. ik weet al gedeeltelijk wat ik wil maar jullie kunnen dus blijkbaar niet begrijpen wat ik bedoel.......


    oordeel niet te snel over iemand.

    Ehm... Ik wil ook een tattoo -geen arm sleeve- maar ik wacht ermee tot ik achttien ben, omdat je dan betere keuze's kan maken.
    En ik heb geen idee of het pijn doet, maar het zal waarschijnlijk wel in ettape's gebeuren.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis