• hoi XD
    ik krijg binnenkort een arm sleeve. jullie weten wel over heel je arm? ja oké top. maar ik vroeg me af of iemand van jullie goeie plaatjes heeft voor ideeën en of jullie zelf nog ideeën hebben voor wat ik er op wil etc.
    en weet iemand hoe pijn het doet? xd op heel je arm?
    alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    oordeel niet te snel over iemand.

    CocoFanta schreef:
    weetje misschien moet ik dit maar sluiten ik vroeg om plaatjes en of ideeën. ik weet al gedeeltelijk wat ik wil maar jullie kunnen dus blijkbaar niet begrijpen wat ik bedoel.......


    Ik denk dat je dan je uitleg in de beginpost moet veranderen (:
    Want het komt nu op mij over dat je ene sleeve wilt.. Maar nog geen flauw idee heb wat voor sleeve ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ik denk dat je dan je uitleg in de beginpost moet veranderen (:
    Want het komt nu op mij over dat je ene sleeve wilt.. Maar nog geen flauw idee heb wat voor sleeve ;$


    laat maar zei ik toch ; )tis al goed ..


    oordeel niet te snel over iemand.

    Heel eerlijk, wil je mijn mening? Mijn mening is dat Hel gelijk heeft en dat jij je best kinderlijk gedraagt op de dingen die ze zegt.
    Ja, het komt best betweterig over, maar ze heeft wel gelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Heel eerlijk, wil je mijn mening? Mijn mening is dat Hel gelijk heeft en dat jij je best kinderlijk gedraagt op de dingen die ze zegt.
    Ja, het komt best betweterig over, maar ze heeft wel gelijk.


    ik hoef niet als jou en hel te zijn ik ben wie ik ben en dat veranderd niemand oke?


    oordeel niet te snel over iemand.

    CocoFanta schreef:
    (...)

    ik hoef niet als jou en hel te zijn ik ben wie ik ben en dat veranderd niemand oke?

    Meid, dat zeg ik toch ook niet? Ik geef Hel alleen gelijk. Niemand hier wil je veranderen of iets wijs maken. Ze geeft je een raad en die neem je aan of die negeer je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Meid, dat zeg ik toch ook niet? Ik geef Hel alleen gelijk. Niemand hier wil je veranderen of iets wijs maken. Ze geeft je een raad en die neem je aan of die negeer je.
    t ging erom dat ik kinderlijk was/ gedraag so what?
    ja die negeer ik want ik heb dat al van iemand gehoord hoef het niet nog eens te horen en ik vraag om ideeën niet om mening van andere dat is alles waarom maken we een probleem van en niet zeggen dat ik dat alleen doe...

    : )


    oordeel niet te snel over iemand.

    DarkSavior schreef:
    Heel eerlijk, wil je mijn mening? Mijn mening is dat Hel gelijk heeft en dat jij je best kinderlijk gedraagt op de dingen die ze zegt.
    Ja, het komt best betweterig over, maar ze heeft wel gelijk.

    Mitchel, ze wilde je mening niet D: - Gosh, waarom kunnen jullie niet gewoon tips geven of gewoon niks zeggen? Ze weet gewoon niet precies wat ze wilt en waarschijnlijk wilt ze gewoon wat inspiratie op doen uit de plaatjes/ideeen die jullie sturen.


    Forever.

    Sorry, maar ik geef Hel ook gelijk.
    Je beslissing lijkt me nogal drastisch :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik geef Hel ook gelijk. Mocht jij later nog een fatsoenlijk baantje willen dan zul je ook in de zomer lange mouwen moeten hebben. Anders kom je echt niet aan het werk. Neem dat nou maar van ons aan. En reageer niet zo eigenwijs, luister ook naar anderen. Anders zul je er laten flink veel spijt van krijgen. Wij willen alleen maar helpen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Het feit dat je zo reageert op de reacties van anderen, in plaats van op een volwassen manier, geeft al aan, in mijn ogen dan, dat je niet volwassen genoeg bent om een sleeve te nemen. Het nemen van een tattoo heeft ook een bepaalde volwassenheid nodig. Hel gaf je een advies, zei niet dat je het niet moest doen of wat dan ook. Ze zei dat je zelf moet gaan bepalen wat je er op wilt en niet anderen gaan vragen wat je moet laten zetten, maar zelf moet gaan zoeken en kiezen wat jij wilt en wat jou aanspreekt, in plaats van 'oh, dat ziet er wel redelijk uit en is opvulling, dus doe ik dat'. Soms moet je advies gewoon aannemen, dat je er niks mee doet, okay. Als jij vindt dat je er genoeg over gedacht hebt en het zeker weet, dan is dat prima, dan kun je haar dat gewoon zeggen. Dat alles kan op een normale, rustige en volwassen manier, had je dat gedaan dan was het al heel anders over gekomen. Maar je hoeft je niet als een klein kind te gedragen en doen alsof ze je aanvalt, etc. Want zo doe je en dat deed ze dus niet.

    OT: Het lijkt me wel dat het behoorlijk pijn kan gaan doen, of in ieder geval gaat irriteren. Je moet waarschijnlijk meerdere sessies laten doen en sommige gebieden op je arm zijn nou eenmaal heel erg gevoelig. Zelf zou ik iets in de trant van keltische lijnen doen, of iets met een vogel, misschien bloemen, zou ook nog kunnen. Gewoon even goed onderzoek doen en uiteindelijk voor iets kiezen waar jij je 100% tevreden en goed bij voelt. Ik zou als ik jou was gaan kijken bij tattooartists op hun site of wat dan ook. Daar kun je vast genoeg vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 9:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wil ook wel een tattoo, maar ik wacht er nog mee, omdat ik totaal niet weet wat ik wil nemen en ik wil niet met iets lopen wat ik later lelijk ga vinden. Ik wil vooral iets met betekenis.

    Als je al aan anderen gaat vragen, betekend dat je totaal niet weet wat je wilt en dat je beter kan gaan wachten en straks vind je het lelijk en dan ben je zwaar de lul omdat je het dan moet weg laten laseren en dat is pijnlijker dan een tattoo zelf (en duurder)


    SLOAN.

    ik luister ook naar andere niet naar jullie ik vraag tips en plaatjes ik ga op niemand meer reageren ik heb t een beetje gehad. jullie weten wat ik vraag en ik krijg een ander antwoord terug en dat ik kinderlijk reageer pech dan.


    oordeel niet te snel over iemand.

    een tatoo laten zetten voelt alsof ze met botte mesjes over je huid heen krassen. Nee geen scherpe dus, want die vol je minder. maar dat licht er ook aan waar het precies is. Ze steken gewoon een naald een stuk of 1000000 keer achter elkaar in je huid en ja, dat voel je. En ja, soms doet dat pijn, en soms ook niet. Als je over een bot gaat, of als je je spieren aanspant doet het meer pijn. Maar op zich valt het mee uiteindelijk... enne... het is maar tijdelijk die pijn he. De schoonheid van het resultaat voor altijd. En het doet de dag erna pas écht zeer... of thuis als je het voor het eerst verzorgd.


    Hell is what you make it.

    I declare you an idiot.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)