• De mijne is 'Wat doe je?" van Isabella uit Phineas en Ferb.
    Haha, dus telkens als ik een sms'je krijg hoor ik
    "Wat doeeee je? Wat doeee je? Wat doeee je?"

    Wat is die van jou?


    <3

    Mijn sms-toon is de eerste 3 seconden van dit liedje
    Mijn beltoon is deze En ja, ik vind ze zelf irritant. Maar daardoor neem ik sneller op EN ze hebben een betekenis voor me ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij bellen Simple Plan - Astronaut. EN bij sms zo'n standaard ding.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    LMFOA - Get crazy


    I love you Tim

    Geen idee, weet ook niet hoe ik dat kan terug vinden.


    -

    Sms: Plop :3
    Bellen: Common Denominator - Justin Bieber.

    Reseda schreef:
    Geen idee, die van mij staat altijd op trillen. Al sinds de dag waarop ik hem kreeg, hihi.

    What Makes You Beautiful ~ One Direction...
    Al is dat niet zo slim, want telkens als k gebeld wordt, hoor ik Liams stem en dan vindk t zo zielig om op te nemen want dan stopt de muziek:(


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Abernathy schreef:
    One Direction-What makes you beautiful


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik heb zo'n saai T-mobile deuntje. Ben allang blij dat ik weet hoe ik moet sme'en want de rest lukt me echt niet.... Ja, bellen, maar dat is alles.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een heeel oude bel van een telefoon. :3
    Nieuwe gsm > nog geen liedjes. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    LMFAO - Party Rock Anthem

    You're beautiful. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ringtone: telephone van lady gaga.
    sms: een fiets bel geluid.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Poseidon schreef:
    De mijne is 'Marimba', Iphone. (':

    Ik heb geen idee hoe het heet. Het is gewoon een van de standaard beltonen die op mijn mobieltje stonden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan