• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Daar heb je echt helemaal gelijk in. :'D
    Hetzelfde had ik altijd met Captain Kirk van Star Trek ghehe.


    Your make-up is terrible

    Hahaha, ben ik het zó mee eens.
    Daarom vind ik 'Hard Candy' zo'n leuke film, hadden ze James Bond ook wel in kunnen gebruiken.
    (cat)

    Ik geef jou zo hard gelijk!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben het 1000% ben je eens. Seriously, die gast heeft gewoon teveel hormonen.

    Dat heb ik met oh oh cherso, niemand vindt het leuk, iedereen kijkt het omdat iedereen het kijkt en het is een enorm slecht voorbeeld voor de jeugd.
    En mijn verdere frustratie is dat ik eerst je topic titel las, toen je username zag en daarna aan een specifiek iets dacht... (cat)

    Radke schreef:
    Hahaha, ben ik het zó mee eens.
    Daarom vind ik 'Hard Candy' zo'n leuke film, hadden ze James Bond ook wel in kunnen gebruiken.
    (cat)


    Precies. 8D


    Your make-up is terrible

    Mijn frustatie was dat Jack dood ging in Titanic. Als er dan toch iemand dood had moeten gaan was het Rose geweest, zodat Jack bij mij kon blijven (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn frustaties; dat zo beetje in elk film.. als de 'boeman' eraan komt dat ze naar boven rennen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik haat 007 ook -_-' kan die films niet kijken. En het domste was die met die vrouw (ze was precies zoals je beschrijft) die Octopussy heette. Hoe belachelijk wil je vrouwen maken?

    Ik heb ook een hekel aan "meisje en jongetje overleven horror en worden verliefd en maken kindjes etc."
    Je weet 9 van de 10 keer welke mensen er overleven.


    Here & Now

    Pff, al die stomme feelgood movies waarvan je het einde al weet. Het onzekere meisje onmoet de knapste jongen van school, alles gaat mis maar aan het eind eindigt ze met die jongen van haar dromen op prom. -__-


    ars moriendi

    Ik vind het wel leuke films. :Y)
    Maar ik heb haat aan spelfouten in ondertiteling van TV en films.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn film ergernis is dat je van die films hebt waarbij de man vreemd gaat en dat zijn vrouw dan na een ruzie bij hem blijft of eerst weg gaat en dan weer terug komt. Ik bedoel, dan behoud je als vrouw niet je waardigheid. En ja je moet elkaar zogenaamd vergeven. Het zou volgens mij realistischer zijn als die vrouw d'r man een keiharde klap in zijn gezicht gaf, d'r spullen pakte en aan papte met zijn ergste vijand maar goed dat is dus mijn film ergernis(zip)


    Physics is awesome

    Films waarbij mythen en/of sprookjes zo worden verdraaid dat het cliché en/of klote wordt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Elke film waarin Michael Cera een awkward teenager speelt en uiteindelijk het meisje krijgt, zo voorspelbaar (cat)


    As travars

    Ik haat James Bond ook. D:
    En in films kan ik echt niet zo goed tegen van die zwakke vrouwen die op het punt staan flauw te vallen door hun overtallige gevoelens voor de man, alsof ze van porselein gemaakt zijn.
    Ik houd niet van zo'n vrouwen. Waarschijnlijk omdat ik zelf niet zwak ben...


    Where there is a sea there are pirates...