• heey <3
    ik had net dus een nieuwe foto map aan gemaakt hier op quizlet. En ik wou een paar foto's van uit een andere map verplaatsen naar mijn nieuwe foto map,nou dat was geen probleem. maar ik kon het niet opslaan, omdat er geen knop was om het op te slaan zeg maar. het zelfde geld voor mijn foto wijzigingen als ik iets wil wijzigen dan kan dat niet door dat er geen wijzigings knop is-dus dan kan ik het niet opslaan- tis echt irritant ;x
    -wie heeft dit nog meer?
    -en kan je er miss wat aan doen of zo?


    -

    Ik snap het niet echt.:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik kan wel gewoon alles opslaan. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ik denk dat ik je verkeerd begrijp, maar die worden als je ze verplaats toch vanzelf opgeslagen? Of bedoel je dat niet?


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Ik denk dat ik je verkeerd begrijp, maar die worden als je ze verplaats toch vanzelf opgeslagen? Of bedoel je dat niet?

    jawel dat bedoel k wel ;x en bij mij word dat dus niet vanzelf opgeslagen?;$


    -

    Conflate schreef:
    Ik snap het niet echt.:X

    ik bedoel gewoon dat alle wijzigingen bij mijn foto's niet opgeslagen kunnen worden.


    -

    bedoel je dat je niks hebt waar aanpassen opstaat:S want eigelijk moet je daarvoor op aanpassen klikken

    CrunchB schreef:
    bedoel je dat je niks hebt waar aanpassen opstaat:S want eigelijk moet je daarvoor op aanpassen klikken

    ja eigenlijk wel, maar aangezien er bij mij niets is waar 'aanpassen' staat, kan dat niet , echt irritatn ;x


    -

    mlissaZOEM schreef:
    (...)
    ik bedoel gewoon dat alle wijzigingen bij mijn foto's niet opgeslagen kunnen worden.

    Dat is raar, bij mij doet het, het gewoon.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 1:40 ]


    *insert philosophical cringe expression here*