• Ik jank hier echt bijna.
    Als je niet tegen bloed, en dieren mishandeling kan, zou ik niet kijken als ik jou was. Echt gewoon zwak dat mensen dat doen.

    http://www.lelijkding.nl/2007/12/23/dit-is-pas-shock-niet-boos-worden/

    Zie mijn Topic "WSPA"

    Ik wil niet eens naar dat filpmje kijken.
    Ik snap nie dat mensen zoiets bij die diertjes kunnen doen.
    De beestjes weten niet eens wat hun over komt.

    De mensen die dat doen moeten gwn levenslang gevangenis straf krijgen ofzo. >.<

    Stomme mensen xD

    OOOOOOOOOoooooooohh
    ALS IK DA IEMAND ZIE DOEN IS DIE ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
    echt waar ik kan da ni aan zien ook al is da 1 sec.
    Als ik nu op de noord-zuidpool (wa ik nooit zou doen) zou zijn en ik zie iemand een zeehondje dooden
    pak ik die staaf ofwa die ook vast heeft af en ik sla da mens DOOD
    want als ik da iemand zie doe, amai die is zooooooo
    dood
    en wees gewaarschuwd :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    omg te zielig ik durf niet te kijken :(
    dat mensen dat doen :( (6)


    Veni, Bibi, Vomui

    ik word er gewoon misselijk van :(


    Veni, Bibi, Vomui

    ik kan dus echt niet tegen dieren mishandeling dus ga niet kijken ! hebben jullie dat by the way laatst gezien bij hart van nederland was een hondje doodgeslagen omdat ie te veel zou verharen en er waren schapen van een dijk afgegooid dood :(
    echt als ze de daders zouden laten zien en ik door de tv zou kunnen kruipen bij ze zou kunnen komen echt dan zouden ze dat niet na vertellen (6)(6)(6)(6)(6)

    o my fucking GOD!!:S:S

    bah bah bah bah..

    mii is geshockeerd....

    omfg, dat is ziek!!! ze zouden doodstraf moeten krijgen die dat doen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ...

    dat is zooooo zielig!
    Daar kan ik niet naar kijken hoor.

    ömg! hoe halen die mensen 't in hemelsnaam in hun kop. écht waar:S

    de mensen die zo iets doen zijn egt super zielig door zo een onschuldig diertje dat aan te doen

    (K)

    Is dat ''in'' ofzo? met je hak in een Dier porren ._.

    he,wete je wat ik overlaatst zag!een japanse vrouw,die met haar naaldhakken,kleine puppy's ,katjes,konijnen,.. vermoorde,volgens mij heb ik het nog ergens in men geschiedenis staan,maar ik zal het dan even moeten zoeken,en je hoorde die puppy echt geluidjes maken,je hoorde zelfs zen botten breken,ik zoek het snel even !


    And all the girls in the front row scream your name.

    he,wete je wat ik overlaatst zag!een japanse vrouw,die met haar naaldhakken,kleine puppy's ,katjes,konijnen,.. vermoorde,volgens mij heb ik het nog ergens in men geschiedenis staan,maar ik zal het dan even moeten zoeken,en je hoorde die puppy echt geluidjes maken,je hoorde zelfs zen botten breken,ik zoek het snel even !


    Ow , ElmoAttack heeft blijkbara de zelfde link,jah,ik had het niet door,want men internet wil de link maar niet openen -.-'

    maar het is zo erg!


    And all the girls in the front row scream your name.