• Abigail was altijd al de it-girl geweest van Miami High. Ze had het perfecte vriendje, kon het met iedereen vinden op school, had rijke ouders en was bloedmooi. Wanneer haar vader beschuldigd werd van fraude en opgepakt werd, werd heel haar reputatie naar beneden gehaald. Haar vriendje, [..], liet haar zitten voor een ander, haar vrienden vonden al snel een andere it-girl. Abigail ziet maar één oplossing en dat is verhuizen.
    Eén jaar lang leefde ze met haar moeder in financiële problemen in een achterbuurt van New York, maar dan beslist ze om terug te keren. Ze verft haar bruine krullen, goudblond, haar dure kleren nemen plaats voor iets ‘normalere’ kleren en ze doet blauwe kleurlezen in. Onder de naam Olivia keert ze terug naar Miami High en ziet hoe het leven daar volledig verder is gegaan zonder haar.





    Gezocht:
    x Haar ex-vriendje
    x Haar ex-vriendinnen
    x Andere personen van school Verschillende types graag
    x Vriendin uit NY.
    x …



    Naam:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby:
    Extra:
    titel?
    waarschuwen.


    all I want is the taste that your lips allow

    Vriendin uit NY maak ik voor jou!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Hanks schreef:
    Vriendin uit NY maak ik voor jou!


    Thanks (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: ex-vriendin
    Naam: Louise Cassandra Jones
    Voornaam: Louise
    Bijnaam: Lou
    Leeftijd:16
    Karakter: Ze is een arrogant meisje, dat nogal vol van zichzelf is. Ze kraakt armere mensen af, maar tegen haar (rijke) vriendinnen doet ze heel lief. En, diep van binnen, is ze dat ook.
    Uiterlijk:


    Ze is heel lang, en dat accent wordt versterkt door haar hakken.
    Hobby: Golfen, in stijl. En zingen.
    Extra: Ze is Daddy's princess, tot grote ergernis van haar broer. Ze krijgt alles wat haar hartje begeert, en daar maakt ze goed gebruik van.
    Ze heeft de populairste jongen als vriendje.
    titel?: (van het verhaal?) The one the got away
    waarschuwen: Ja


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik doe zo wel haar ex-vriend als dat nog kan (: .


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik doe zo wel haar ex-vriend als dat nog kan (: .


    tuurlijk (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Wil je me trouwens vertellen of mijn rol is gekozen of niet?
    En wanneer het verhaal begint?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Naam: Evans.

    Voornaam: Zac.

    Bijnaam: -

    Leeftijd: 17-18 (ongeveer even oud als Abigail)

    Karakter: Zack is een arrogante sports dude die alles lijkt te hebben: hij is captain van het rugby team, hij is super knap, hij heeft veel vrienden, feest vaak en heeft het knapste vriendinnetje van de hele school. Hij voelt zich een beetje hoog doordat hij al deze dingen heeft en heeft vaak de neiging andere naar beneden te halen. Hij heeft wel een goed gevoel voor humor en ook kan hij makkelijk een praatje maken met mensen. Doordat hij al deze kwaliteiten bezit zijn veel meisjes jaloers op zijn vriendin.

    Uiterlijk: Hij is 1,80/1.85, heeft bruin/zwart haar en groene ogen;



    Hobby: Hij houdt van rugby, feesten (met zijn vrienden en eventueel vriendin) en muziek luisteren

    Extra: Zac is ook een kind van twee hele rijke ouders. Zijn vader is vaak in Europa voor beurzen omdat hij een succesvolle zakenman is, net als zijn vrouw, die meestal in Hollywood te vinden is.

    Titel?: It-girl of zo? Ben hier niet goed in :').

    Waarschuwen: Ja, doe maar ;p.


    The odds are néver in our favor.

    xBritta schreef:
    Wil je me trouwens vertellen of mijn rol is gekozen of niet?
    En wanneer het verhaal begint?

    yes (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik maak morgen een ex-vriendin voor je =)

    Pursue schreef:
    Ik maak morgen een ex-vriendin voor je =)


    geweldig (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik maak morgen de vriendin uit NY die ik je beloofd had.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Hanks schreef:
    Ik maak morgen de vriendin uit NY die ik je beloofd had.


    goed (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ben echt heel slecht in rollen. Maar zou je me wel willen waarschuwen? :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oeh! Dit lijkt mij een leuke story! =D Doet mij een beetje denken aan Gossip Girl op de een of andere manier ;p.

    Rol: Een ex-vriendin
    Naam: Ariel Kristen Fenty
    Voornaam: Ariel
    Bijnaam: Ariel wordt eigenlijk gewoon altijd Ariel genoemd
    Leeftijd: Ariel is 17 jaar jong.
    Karakter: Wie aan Ariel denkt, denkt aan ijdelheid. Ariel is ontzettend ijdel, en is vrijwel altijd met haar uiterlijk bezig. Hierdoor is ze ontzettend oppervlakkig en kan ze er niet tegen als iemand er niet naar haar zin uitziet. Haar vrienden zien er dan ook allemaal tiptop uit. Zie je er niet uit, dan gaat ze praktisch gewoon niet met je om.
    Ariel is nogal een bazig type en heeft altijd graag zelf de touwtjes in handen, wat anderen nogal kan irriteren. Het erge is dat Ariel het zelf eigenlijk nooit doorheeft. Ze is heel erg drammerig en gaat net zo lang door tot ze haar zin krijgt. Vaak slaan haar ideeën of wensen helemaal nergens op, maar geven anderen haar toch maar haar zin, om van het gezeur af te zijn.
    Je kan Ariel maar beter nooit beledigen. Dan is het namelijk over. Ariel doet dan in je gezicht poeslief, maar achter je rug om maakt ze je het leven zuur. Door Ariels connecties kan ze je sociale leven in een knip stop zetten en kun je je toekomst verder wel vergeten. Sowieso is Ariel heel goed in neppen. Ze komt wel braaf over, maar dat is ze alles behalve. Toch denken volwassen altijd dat ze een leuke meid is, omdat ze in hun gezicht ineens een lief meisje is.
    Uiterlijk:


    Ariels uiterlijk is, net als haar innerlijk, nep. Haar motto is : 'Als je iets niet hebt, dan koop je het gewoon.' En dat doet ze. Haar huid heeft een neptintje. Ze gaat elke week onder de zonnebank en is hierdoor erg bruin. Haar haren vond ze niet mooi genoeg, dus daar gebruikt ze nu extensions voor, waardoor ze langer zijn. Haar kleding is, zoals ze het zelf omschrijft, glitter & glamour. Anderen zouden het ordinair noemen. Ariel houdt ontzettend veel van glimmende sieraden, hoge hakken en niets verhullende jurkjes. Ariel heeft een mooi figuurtje, het enige dat echt is aan haarzelf, en hier pronkt ze graag mee.
    Hobby: Je zou het niet zeggen, maar Ariel is dol op paardrijden. Oké, ze moet niet vies worden of haar nagel breken, want dan is meteen over. Gelukkig is dit nog nooit gebeurd en is Ariel nog altijd even dol op paarden. Ze heeft een eigen paard, Blexter. Op hem rijdt ze al 3 jaar.
    Ariel is sowieso een dierenliefhebber, want ze heeft zelf ook nog eens een hondje. Een chihuahua wel te verstaan. Haar naam is Gucci en is 'de steun en toeverlaat' van Ariel. Ariel is dol op Gucci en heeft haar dan ook zoveel mogelijk mee. Ze verwend haar tot op het bot, door haar aan te kleden en lekker eten voor haar te kopen. Anderen zeggen wel eens dat Ariel hem gebruikt als accessoire en helemaal niks geeft om het beestje zelf. Maar zelf is ze er van overtuigd dat niemand het beter kan hebben dan Gucci en dat ze het beste baasje is dat er bestaat.
    Extra: Ariels ideeën heeft ze niet van een vreemde. Ze is praktish zo opgevoed. Haar vader, Marcello Fenty, een plastisch chirurg, maakt elke dag mensen een stukje 'mooier.' Boobjobs, botox, het is dagelijkse kost voor haar vader. De moeder van Ariel, Cindy Fenty-Cooper, is vooral de vrouw achter haar vader en heeft eigenlijk twee taken : Het huishouden en mooi wezen. Dit laatste, omdat Marcello graag pronkt met zijn vrouw. Cindy is dan ook volledig nep. Ze heeft nepborsten, nephaar, nepwinpers, een neptintje en draagt iedere dag kilo's make-up. De familie Fenty staat dan ook wel bekend als 'die plastic fantastic familie.' Zelf hebben de ouders van Ariel helemaal niet door hoe anders ze zijn en hoe ze opvallen.
    titel? Ik heb geen idee, daar ben ik zo ontzettend slecht in ;p
    waarschuwen. Yes please!

    Rol: Ex-vriendje
    Naam: Jayson Bobby Graham
    Voornaam: Jayson
    Bijnaam: Jayson wordt vaak simpelweg 'Jay' genoemd.
    Leeftijd: Jayson is 17 jaar jong.
    Karakter: Jayson is zo'n jongen die het met iedereen goed kan vinden. Op de een of andere manier is er niemand die hem niet mag. Jayson heeft een soort charme over zich heen hangen, wat maakt dat mensen maar wat graag met hem omgaan. Hij is heel intelligent en heeft altijd gespreksstof. Dat hij met iedereen zo goed overweg kan, heeft ook zo zijn nadelen. Vaak denken mensen dat Jayson nogal een player is, omdat hij altijd veel meisjes om zich heen heeft. Dit, terwijl hij alleen maar aardig tegen ze is en er verder niks achter zoekt. Jayson is namelijk niet het type om te playen, hij is meer iemand voor serieuze relaties. Eigenlijk is Jayson nooit single. Hij heeft altijd wel een vast vriendinnetje. Hoewel Abigail wel nog steeds door zijn hoofd spookt, maar dat probeert hij weg te stoppen.
    Uiterlijk:


    Jayson is een mooie jongen. Hij heeft een lieflijke uitstraling. Alsof hij niemand iets kwaads kan doen. Allereerst heeft hij mooie, groene ogen, waar je zo in kan verdrinken. Zijn haar is donkerblond/lichtbruin en halflang. Hij stijlt het altijd en heeft een schuine pony. Jayson is redelijk groot. Met zijn 188 cm rijkt hij boven de meeste anderen uit.
    De stijl van Jayson is heel herkenbaar. Je kunt hem uittekenen in baggy jeans met sneakers en een blouseje.
    Hobby: Jayson is een skaterboy. Hij skate graag en is er ook heel goed in. Heel misschien wil hij er een carrière in maken, maar dan komt zijn andere hobby erbij kijken.
    Jayson is namelijk ook erg muzikaal. Hij zit in een bandje met wat maten en speelt zelf gitaar en is achtergrondzanger. Ook in de muziek ziet hij wel een carrière zitten. Wat hij later wilt doen is hij dus nog niet helemaal uit.
    Extra: Jayson heeft een zwakte en dat is roken. Hij heeft al meerdere malen proberen te stoppen, maar het lukt hem gewoon niet. Op een gegeven moment was het zo erg dat hij leefde van een pakje per dag. Tegenwoordig rookt hij er nog maar 2 à 3 op een dag.
    titel? -
    waarschuwen. And again, yes! ^^

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 11:16 ]


    Tell me about it, stud.

    Naam: Elizabeth Vanessa Hunning
    Voornaam: Elizabeth
    Bijnaam: Elizabeth wordt door bekenden meestal Liz genoemd en zo wil ze ook het liefste aangesproken worden.
    Leeftijd: Liz is 18 jaar, geboren op 14 februari.
    Karakter: Liz is het meest levenslustige meisje wat je ooit hebt ontmoet. Ze heeft een blij gemoed en ze geeft zich met huid en haar over aan de activiteiten van de dag. De passie die ze investeert in haar projecten is aanstekelijk en zelf kijkt ze bij het opstaan al uit naar wat de dag je zal brengen.
    Liz is gul en vriendelijk. De belangen van de anderen wegen even zwaar als die van haarzelf en ze is nooit te beroerd een extra stapje te zetten, wanneer ze daar een ander een plezier mee kunt doen. De verwachting dat alles op zijn pootjes terechtkomt, maakt Liz niet blind voor negatieve zaken. Ze legt zich neer bij wat niet meer kan en onderzoekt wat ze nog wel kunt bereiken. Hierdoor heeft Liz een aanstekelijk optimisme. Liz heeft ook een grote dosis humor, hierdoor kan ze zo goed met iedereen opschieten. Ze maakt mensen aan het lachen en weet speels te voorkomen dat zwaarte van het leven de overhand krijgt. Want ook als het even tegenzit, blijft er genoeg over om te lachen.
    Haar enthousiasme steekt ook nogal eens de kop op maar dat kan ook voor problemen zorgen omdat het uiteindelijk nog vreselijk irritant kan zijn. Haar humor en enthousiasme zijn gaan niet goed samen want dan kan ze bot uit de hoek komen. Ze bedoelt het dan (meestal) niet zo. Maar je moet haar niet onderschatten. Liz ziet er wel allemaal lief en leuk uit, maar ze is ook een harde tante die niet uit de weg gaat voor gevaar of dreiging.
    Liz staat altijd open voor nieuwe ervaringen, vindt het geweldig andere mensen te leren kennen en wil weten hoe alles werkt. Je kunt nog elke dag leren, zegt ze dan ook altijd. Creativiteit, daar heeft Liz ook een flinke dosis van. Ze is in staat nieuwe manieren te bedenken om dingen voor elkaar te krijgen. Ze is vindingrijk ze kan dingen op een andere manier aan pakken en op die manier ook haar doel bereiken.
    Uiterlijk:



    AnnaSophia Robb
    Liz heeft prachtige groene ogen waar altijd wel een twinkeling in te vinden is. Ze heeft lichtblond haar met een lichte slag. Ze vind het makkelijk om er gewoon een borstel er doorheen te halen 's ochtends en dan gewoon haar hand er doorheen te halen en haar haren opzij te gooien. Ze draagt niet veel make-up, gewoon een beetje mascara. Ook draagt ze vaak een dun lijntje eyeliner omdat haar ogen daardoor beter uitkomen, vind ze zelf. Vaak draagt ze ook fel gekleurde lipstick, vaak rood of felroze. Liz is ongeveer 1.74.
    Haar kledingstijl is moeilijk te omschrijven maar ze vind het zelf sophisticated en edgy. Haar kledingstijl verschilt met de dag. Al zie je haar nooit in een baggy outfit op straat verschijnen. De ene keer gaat ze voor klassiek met een zwarte kokerrok en een nette witte blouse of leuke, korte jurkjes. Of shorts met een leuke blazer. Liz vind het leuk om iets op haar hoofd te dragen. Vaak zijn dat beanies, zwarte bolhoeden, een enorme bloem in haar haren of een bandje om haar hoofd. Ze heeft ook wel eens een bandana om haar hoofd, haar favoriete is de ene met de Amerikaanse vlag erop. Liz draagt zwart, en veel. Vaak wel met kleuraccenten. Ook komt er vaak leer voor in haar kleding, broeken, shorts, jacks, ze heeft nogal wat leren kleding. Wat Liz leuk vind om te doen zijn grote bandshirts kopen en die op een stoere manier combineren met shorts of skinnyjeans en stoere kettingen. Vaak doet ze dit door de shirts stijlvol in haar broek te stoppen en een leuk jasje te dragen. Ze draagt ook vaak broeken die ze tot extreem korte shorts heeft afgeknipt. Qua schoenen heeft ze ontzettend veel verschillende paren en allerlei kleuren, met hoge hakken het liefst. Anders draagt ze graag haar leren kistjes.
    Hobby: Liz haar grootste passie is mode, dat is wel duidelijk. Ze is een beroemde fashion blogger die ontzettend bekent is bij het grotere publiek. Ook wordt ze door designers gevraagd om model te staan voor hun creaties en vaak krijgt ze ook gratis producten en kleding opgestuurd, zodat ze het zelf niet hoeft te kopen. Vaak zijn dit ook testmodellen, die ze dan kan recenseren op haar blog.
    Liz is ook vaak in de sportschool te vinden waar ze hard door fitnesst om haar figuur bij te houden. Al deze hobby's zouden verraden dat Liz het heel breed zou hebben, maar dit is juist helemaal niet zo. Ze werkt daarom ook in een klein koffiezaakje om haar huiselijke financien bij te houden.
    Extra: Liz haar slechte gewoonte is dat ze rookt. Niet veel, ze is geen kettingrookster, maar ze is er ook niet vies van. Op haar linkerpols heeft Liz het woord Always laten tattoeren, omdat Harry Potter haar leven heeft veranderd. Ook heeft ze op de binnenkant van haar rechter enkel een teken van oneindigheid laten tattoeren.
    Titel? /
    Waarschuwen: Zeker!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:26 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin