• Althans dat denk ik, haha :Y)
    Nee maar serieus, ik denk (nadruk op dénk) dat ik ein-de-lijk mijn inmiddels drie en half jaar lange crush aan het vergeten ben door iemand anders. Problemo; ik ben te bang om met hem te gaan praten omdat ik ongelofelijk bang ben geworden voor afwijzingen en omdat ik denk dat hij me gaat uitlachen of zo.
    Anyway
    Door heel dit gedoe zit ik nu deze liedjes te luisteren;





    Zeg maar niet, ik weet wat je nu denkt. (cat)
    Doen jullie ook altijd zo raar als jullie 't te pakken hebben, of ben ik de enige?

    Haha nee hoor, je doet niet raar. Verliefd zijn is gewoon fukking awesome :'D
    Meestal dan... Ik ben het nu sinds twee dagen, en ik ben ontzettend boos op mezelf.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oeh, dat liedje vind ik leuk, de eerste.
    Maar ik ben al zo ongeveer een jaar verliefd op een jongen, en ik heb hem een jaar geleden gezien. Een paar keer, maar toen was hij wel echt aardig tegen mij, en niet gewoon aardig, maar écht aardig.
    Dus ik weet niet, maar hopelijk zie ik hem binnenkort weer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Whahaha! Dan is dit ook een liedje voor jou;



    Dit vind ik zo'n vrolijk nummer ^.^

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:44 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Me too. Al vreet het vreselijk aan me, en haat ik het, maar toch :Y)

    Ik doe altijd raar, ook als ik niet verliefd ben -ik ben praktisch nooit verliefd-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    okey...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben ook verliefd trouwens, maar durf het ook niet te zeggen tegen diegene.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    K3 Blijft gewoon grappig om te luisteren xD Sommige nummers kunnen kleinere kinderen nog niet begrijpen :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahaha, ik heb precies hetzelfde!
    ik vind echt al super lang iemand leuk, en daar had ik ook mee gezoent, maar hij had al een vriendin. nu heb ik nog heel lang een Crish op hem gehad, maar nu is er iemand anders. en die is veel liever en leuker en nu heb ik eindelijk een hekel aan die eerste Crush., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik doe ook altijd raar als ik verliefd ben, dus je bent niet de enige, haha! ;p
    En ik heb ook altijd hetzelfde probleem als jij, dat ik niet met hem durf te praten enzo... zeer irritant!
    Btw, op de één of andere wonderbaarlijke manier heb ik het verliefdheidsvirus op dit moment niet te pakken ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Praat gewoon is met hem, zal je goed doen (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    Praat gewoon is met hem, zal je goed doen (;

    Maar dat durf ik dus niet ;x Ik heb een ongelooflijk grote mond, maar als het op zoiets aankomt kruip ik liever weg in een hoekje haha ('a)