• Shit man, ik ben net serieus bang geworden van een nachtmerrie van me. Ik ben geen scaredy-cat-type, maar dit was gewoon zo beangstigend en echt. Het kan zijn omdat ik al een paar dagen wacht op een nieuwe dosis medicatie die slaapwandelen tegengaat, of het is gewoon.. Nouja, weet ik veel. Ik had een nogal gewelddadig ex-vriendje dat niet van me af kon blijven, en nou ja.. Dat kwam allemaal dus weer naar boven. (no_chears) Weet je hoe eng dat was, I mean, ik werd helemaal trillend en huilend wakker. Ik ben nu weer gekalmeerd gelukkig, maar ik ben nog steeds een beetje paniekerig. Eh bah, moet 't mij weer hebben.

    Hoe is jullie avond? (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ahw, da's zwaar kut. But he's gone, right?
    To be honest, mijn avond was fantastisch. Concert van Royal Republic :'DD


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Poor thing, nu baal ik er helemaal van dat ik je niet bij me heb! (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ahwww, Be calm. It was just a dream !!
    Het komt goed (:
    Hoe erg je dat zinnetje je misschien mag haten.. Toch zei ik hem (:

    & mijn avond? Hmm, voel me aardig kut (:
    Mja, heb gevoel dat ik nu ook een aanstel uurtje heb ofzo.. Dusss daar val ik je niet mee lastig


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ahwww, Be calm. It was just a dream !!
    Het komt goed (:
    Hoe erg je dat zinnetje je misschien mag haten.. Toch zei ik hem (:

    & mijn avond? Hmm, voel me aardig kut (:
    Mja, heb gevoel dat ik nu ook een aanstel uurtje heb ofzo.. Dusss daar val ik je niet mee lastig

    Meh, dat mag allemaal hoor. Ik maak toch ook een zeiktopic? (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Meh, dat mag allemaal hoor. Ik maak toch ook een zeiktopic? (bloos)

    Yeah, maar ik val er mensen liever niet mee lastig ;P
    Gewoon et gebruikelijke bij me ;D
    + de buren die een kind hebben -.- en als ik rustig op me kamer wil zitten dat die kind begint te krijzen en ik dus nog sjaggieder van word -.- Onder andere ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    AWH, zeg maar hoe hij heet Coli dan pak ik hem met de Turkse maffia.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ah. Denk er maar aan: Het was maar gewoon een droom. Van die klootzak ben je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    We hakken z'n lul eraf, eens kijken of hij dan nog zo gewelddadig is. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awh, dat is rot ):
    Ik ben net ook wakker geworden uit een nachtmerrie...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dudley schreef:
    We hakken z'n lul eraf, eens kijken of hij dan nog zo gewelddadig is. (bloos)

    ^ Dit
    Ik vind dat echt klote voor je. Was vast vreselijk om mee te maken ;c
    Ik heb eigenlijk best goed geslapen en het enige wat ik me herinner van mijn droom is dat ik voor de spiegel mijn haren opnieuw ging doen.
    Ik ben zo ijdel dat het zelfs in mijn dromen terugkomt (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn nachten zijn pijnlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb je nog kunnen slapen, liefje? (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aww dat is echt kut. Ik heb vannacht ook niet echt geweldig geslapen. Wat er gebeurd is weet ik niet, maar me kussens lagen uit bed toen ik wakker werd. En ben nu nog doodop. ><


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Awhhh! Echt sh*t hoor. Ik heb ook vaker van die hele enge nachtmerries.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    koop een dromenvanger _O_

    geen flauw benul of ze werken, maar bij mij iig wel :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli