• Hey hey.

    Dus, binnenkort ga ik mijn kamer een make-over geven.
    Mijn ouders vinden dat ik dat mag, en willen een paar nieuwe meubels voor me kopen enzo.
    Ik mag ook schilderen en behangen, goedja, allemaal geen probleem.
    Maar ik wil mijn kamer ook, gezellig maken zeg maar, maar aangezien mijn budget op is, zoek ik goedkope DIY ideeën.
    Iemand suggesties of weet iemand een leuke website ?

    Hee, is je kamer gewoon rechthoekig en hoe groot ongeveer :X
    En kleuren die je al in je kamer hebt of leuk vindt?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:28 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Hee, is je kamer gewoon rechthoekig en hoe groot ongeveer :X


    Rechthoekig zou ik zeggen ;3
    Jaja, rechthoekig.
    Alleen heb ik in de muur waar mijn deur inzit op het einde het probleem dat ik met een schouw zit -sorry als je ik het verkeerd heb geschreven, of als je het niet snapt, maar ik weet geen ander woord- dus dat is zegmaar een kleine vierkant.
    En ik heb een schuin plafond.
    Als ik tijd heb, zal ik mijn kamer eens vlug opruimen en wat foto's maken xd

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 23:27 ]

    In de nieuwsbrief van vorige week stond een story met verscheidene DIY ideeën.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm, in oude HOI tijdschriften stonden leuke dingen. Ik zal kijken of ik iets zie en eventueel kan inscannen.

    Pyromancer, klopt. Het was een story, staan bij het forum 'Nieuws'. Veel hoofdstukken, wellicht zit er iets voor je tussen dat leuk is.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 23:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife