• Vorig jaar zijn mijn ouders gescheiden. Mijn vader wilde opeens niet meer, en waarom was ondeuidelijk. 5 augustus, precies een jaar later, kwam mijn vader ineens met dat hij het niet meer aankon. hij zou psygisch niet in orde zijn, en een burn-out hebben, omdat hij onderhand 60uur per week aan het werk was. hij miste mij ( ik was er meer dan 4 maanden niet geweest, want hij was vreemdgegaan met iemand die ik helemaal verrot heb gescholden, en omdat ik haar uberhaupt niet mag) en hij miste natuurlijk ook mijn broertje. het ging allemaal heel goed, hel voelde weer als van ouds, en alsof mijn ouders nooit gescheiden waren geweest.

    maar vanavond was het ineens weer over. hij en mijn moeder komen niet meer terug bij elkaar. en nu ben ik er weer helemaal kapot van. het lijkt allemaal op een flashback van vorig jaar, maar ik weet dat het niet zo is. en ik weet nu ook niet meer wat ik moet doen. mijn hoofd loopt als het ware gewoon over.

    wie weet wat ik zou kunnen doen?

    Groetjes Serpent


    It's never the right time to say goodbye.

    En ook weer op de 5e.

    Damn meisje, lullig. Sorry to hear that.
    Het lijkt wel een knipperlicht relatie. Niet met en zonder elkaar kunnen ... Ik weet niet wat je eraan kunt doen. Jij kunt weinig doen, zij moeten het op de een of andere manier oplossen. Ik vind het wel nogal onverantwoordelijk tegenover jou/je broertje, omdat die -als dit teveel gebeurd- helemaal geen vastigheid hebben van het wel of niet hem hebben. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uit het in ieder geval, krop zo min mogelijk op. Als je niet wilt praten doe het dan door schrijven, tekenen, huil of schreeuw, wat voor jou ook werkt. Laat je emoties niet te hoog oplopen, dan ga je kapot.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ja ik ben net bij 2 vrienden geweest, die ook dit vanaf het begin meegemaakt hebben, en zij snapte er ook niks meer van. maar we hebben er niet veel over gepraat dus dat vond ik heel minder. ik heb bezig een vriend van mij te schrijven, dus ik hoopdat hij ook nog met goed advies komt.

    maar badankt in ieder geval.


    It's never the right time to say goodbye.

    PrincessLuna schreef:
    Uit het in ieder geval, krop zo min mogelijk op. Als je niet wilt praten doe het dan door schrijven, tekenen, huil of schreeuw, wat voor jou ook werkt. Laat je emoties niet te hoog oplopen, dan ga je kapot.


    26 - 02 - '16